پیام حمله موشکی به کردستان عراق از دید فرمانده سپاه پاسداران:

هشدار به دشمنان تا شعاع 2000 کیلومتری ایران

کدخبر: ۲۳۸۴۰۴
سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه «المنار» لبنان تأکید کرد که پیام موشک های شلیک شده به گروهک ‌های تروریستی ضدانقلاب درکردستان عراق، به پایگاه های نظامی همه تروریست ها تا شعاع 2هزار کیلومتری ایران است.
هشدار به دشمنان تا شعاع 2000 کیلومتری ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار جعفری افزود: این نیروها و پایگاه ها باید بدانند که دقت موشک های ایرانی بسیار بالاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران، دیگر پیام این موشک ها را برای گرفتن انتقام خون شهدا عنوان کرد.

روز شنبه گذشته (17 شهریور) در پی شرارت‌ های گروهک ‌های تروریستی وابسته به دشمنان، و اقدام آنها علیه مناطق مرزی ایران از اقلیم کردستان عراق، سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی با 7 فروند موشک، محل استقرار، جلسه سران تروریستها، و مرکز آموزشی آنان را هدف قرار داد.

در این عملیات، مرکز توطئه علیه امنیت ملی ایران منهدم و ده‌ ها تن از سران و عناصر مهم عملیاتی گروهک های تروریستی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

سرلشکر جعفری در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر 135 شهید هشت سال دفاع مقدس در تهران، به خبرنگار لبنانی گفت که آمریکا و رژیم های ارتجاعی منطقه که همواره در کنار آن ایستاده اند، سال هاست توطئه می کنند، اما بازهم مانند گذشته شکست می خورند، و تاریخ این را ثابت می کند.

وی ادامه داد: طرح های آمریکا و همدستانش شاید در ظاهر موفق شود، اما در واقعیت، آنها در ایجاد تفرقه میان اقوام گوناگون ملت ایران چه عرب، چه کُرد، چه ترک و چه اقوام دیگر موفق نشده اند و هیچ گاه نمی توانند به وحدت ملت ایران خدشه ای وارد کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد که ملت ایران، که پرچم اسلام و وحدت را برافراشته همواره ثابت کرده است پای اسلام، انقلاب و آرمان های آن می ماند.

مراسم تشییع پیکر مطهر 135 رزمنده شهید هشت سال دفاع مقدس که پس از سالها انتظار به میهن اسلامی بازگشتند، امروز (پنج شنبه) در تهران و با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید