توضیحات رئیس سازمان اداری در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان

کدخبر: ۲۳۸۸۱۳
اقتصادنیوز :رییس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: این قانون تغییری در دستگاه های اجرایی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، جمشید انصاری رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در صفحه توتیتر خود درباره اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان نوشت: ‌اصلاحیه قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ابلاغ شد. صرفنظر از برداشت ها و تفسیرهایی که مطرح میشود لازم است به این نکته توجه شود که این اصلاحیه صرفا محدودیت بیشتری برای بکارگیری بازنشستگان اعمال می کند و تغییری در دستگاه های اجرایی که تا کنون مشمول قانون بوده اند ایجاد نشده است.

بر اساس این گزارش، بنا به گفته قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از تاریخ ابلاغ این قانون، به کارگیری بازنشستگان و یا بازخرید شده‌ها در دستگاه‌های دولتی و کلیه دستگاه‌هایی که به هر نحوی از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند،  به جز مقامات مصرح در قانون مذکور ممنوع می‌باشد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های مشمول مکلفند ظرف مدت ۶۰ روز از تاریخ ابلاغ این قانون، افرادی را که مشمول این قانون می‌شوند، از خدمت منتزع و با آنان تسویه حساب کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید