منطقه شنا ممنوع، جان یک نو عروس را گرفت

کدخبر: ۲۸۸۸۱۳
اقتصادنیوز: معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا از غرق شدن یک نو عروس در منطقه شنا ممنوع آب های ساحلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سامان ساسانیان اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه امروز در منطقه شنا ممنوع خارج از طرح سالمسازی سفیر امید ساحل آستارا، برای دو دختر و یک پسر روی داد.

وی ادامه داد: عوامل نجات غریق و نیروهای امدادی و هلال احمر به سرعت وارد عمل شده و هر سه نفر غوطه ور در عمق آب را پیدا کرده و با قایق موتوری به ساحل رسانده و سپس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کردند.

ساسانیان افزود: با تلاش‌های انجام گرفته در بیمارستان، پسر و یکی از دخترها از مرگ نجات یافت اما متأسفانه نوعروس تبریزی به علت خفگی در آب، جانش را از دست داد.

معاون فرماندار آستارا از شهروندان و گردشگران خواست، تابلوها و هشدارهای ورود ممنوع به مناطق خطرآفرین آب‌های ساحلی را جدی گرفته و فقط در داخل طرح‌های سالمسازی دریا شنا کنند.

تابستان سال گذشته نیز هشت نفر به علت ورود و شنا در مناطق خطرآفرین و خارج از طرح‌های سالمسازی دریا در ساحل آستارا، جان خود را از دست داده بودند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و در ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر آن، سه طرح سالمسازی دریا فعال است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید