کدخبر: ۲۹۵۷۱۹ لینک کوتاه

کیهان مدعی شد؛ مزدک کلاه سیما را برداشت!

اقتصادنیوز: کیهان در خبری مدعی کلاهبرداری مزدک میرزایی مجری پیشین سیما شد.

 به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه ادعا کرد: مجری فراری، قبل از خروج از ایران و پیوستن به شبکه‌ای ضد ایرانی، قراردادی را برای تولید یک برنامه با صداوسیما منعقد کرده بود. این مستند «تاریخ‌نگاری سرخابی» نام داشت و به تهیه‌کنندگی مزدک میرزایی بنا بود برای شبکه مستند سیما تولید شود. بر اساس سند موجود، برای این پروژه مستندسازی بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده بود که مزدک میرزایی سه‌چهارم آن را هم به‌عنوان پیش پرداخت دریافت کرده بود. طبق این سند اقساطی از کل قرارداد هم به تهیه‌کننده پرداخت شده بود. هم اکنون سرنوشت این مستند و پول دریافتی از سوی میرزایی، نامعلوم است.

 

 

این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند