تمدید مهلت تکمیل وجه متقاضیان مسکن ملی

کدخبر: ۳۷۴۴۹۰
اقتصادنیوز : معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تعیین وضعیت متقاضیان طرح مسکن ملی خبر داد و گفت: پایان آذر ظرفیت‌های خالی این طرح شناسایی و برای آنها جایگزین انتخاب می‌شود.
تمدید مهلت تکمیل وجه متقاضیان مسکن ملی

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و تعیین تکلیف متقاضیان برای واریز وجه اولیه و کمک به اجرا و ساخت واحدهای مسکونی این طرح، گفت: پیش تر تا ۳۰ آبان به کسانی که پیامک ارسال شده بود، زمان دادند تا مدارک خود را تکمیل و واریز اولیه وجه انجام دهند. هم اکنون با توجه به آنکه بررسی‌ها در استان‌ها کامل نشده و بعضاً پیامک برای حضور و مشارکت متقاضیان ارسال نشده است مهلت تکمیل اطلاعات و ترغیب متقاضیان به واریز وجه اولیه تا ۳۰ آذرماه تمدید شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: کارگزاران طرح اقدام ملی مسکن؛ ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان آذرماه فرصت دارند، اطلاع رسانی را کامل کنند تا در ستاد وزارتخانه بعد از پایان آذرماه، بتوانیم ظرفیت‌های خالی را شناسایی و برای آنها جایگزین انتخاب کنیم.

محمودزاده توضیح داد: برخی از استان‌ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن عقب هستند و متقاضیان را تعیین تکلیف نکرده اند، بنابراین هرگونه اقدامی در خصوص جایگزینی و یا پیشرفت پروژه‌ها وابسته به تعیین تکلیف افرادی است که واجد شرایط شناخته شدند.

گفتنی است، اجرای طرح اقدام ملی مسکن، طرحی است که با آمدن محمد اسلامی به وزارت راه و شهرسازی و سپردن سکان مدیریت این وزارتخانه در دستورکار قرار گرفت. بنا بر سیاستگذاری‌های انجام شده، طرح اقدام ملی مسکن احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی را طی ۲ سال در برنامه قرار داد. به گفته وزیر راه و شهرسازی، طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت دوازدهم به سرانجام خواهد رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید