پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در مشهد برگزار می‌شود

کدخبر: ۲۲۸۳۲۰
آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، صبح امروز با حضور مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رییس جامعه هتلداران کشور و مدیر هتل‌های کوثر برگزار شد.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش اقتصاد نیوز، ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم گفت: این نمایشگاه ادامه نمایشگاه هایی است که در سال ٨٥ برگزار می‌شد و ما بر آن شدیم تا پس از یک دهه، دوباره این نمایشگاه را از ١١ تا ١٥ شهریور ماه برگزار کنیم.

photo_2018-07-25_14-24-22

ابوالفضل مکرمی فر ادامه داد: این نمایشگاه یکی از برترین نمایشگاه هایی است که در استان برگزار می شود و تلاش داریم شکوه و توانمندی ایران را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هلدینگ توسعه گردشگری، بخش آواها و نماها و موسیقی های آیینی از تمامی کشور با مجوز از وزارت ارشاد حضور خواهند داشت، افزود: تمامی استان های کشور با صنایع دستی خود در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی بخش کودک با موضوع صلح، بخش عشایر و بخش تجهیزات هتلداری را از دیگر بخش های این نمایشگاه عنوان کرد.

مکرمی‌فر با اشاره به اینکه تمامی ایرلاین های کشور آمادگی خود را برای حضور اعلام کرده‌اند،گفت: پیش بینی کرده‌ایم که در این نمایشگاه از ۲۰ کشور میهمان داشته باشیم که حضور ۱۰ کشور در مرحله نهایی شدن است، البته اولویت ما کشورهای مسلمان و آسیای میانه است.

وی افزود: نمایشگاه گردشگری امسال به علت نوآوری در تجهیزات هلتداری متفاوت از  سال های گذشته خواهد بود.

در این مراسم جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: بیش از ۹۰ درصد تجهیزات صنعت هتلداری در داخل کشور تولید می شود. که انتظار داریم این تولیدات به زودی به صددرصد برسد.

حمزه‌زاده افزود: برگزاری این گونه نمایشگاه ها در حوزه هتلداری باعث آشنایی هتلداران با آخرین تکنولوژی ها و تجهیزات داخلی کشور در زمینه هتلداری شود و کمک می‌کند تا مدیران مراکز اقامتی و فروشندگان تجهیزات در کنار یکدیگر قرار گرفته و همکاری گسترده‌ای با هم داشته باشند.

وی گفت: قرار است در کنار این نمایشگاه، همایش های تخصصی ویژه مدیران هتل ها و مجمع هتلداران برگزار شود.

 

 

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید