امکان برون‌سپاری «مرکز ارتباط با مشتریان» در ایران فراهم شد

کدخبر: ۲۶۲۰۰۸
اقتصادنیوز؛ دنیای امروز، دنیای خلق تجربه‌های جدید و ارائه خدمات شایسته و همچنین پشتیبانی قوی از مشتریان است.
امکان برون‌سپاری «مرکز ارتباط با مشتریان» در ایران فراهم شد

به گزارش اقتصادنیوز؛ از این رو ضرورت مجهز بودن شرکت‌ و سازمان‌ها به خدمات مرکز تماس، اجتناب‌ناپذیر است. مرکزی که بتواند پاسخگوی سوالات مشتریان در مورد کالا و خدمات گوناگون باشد و ارتباط موثر و کارآمدی با مشتری برقرار کند؛ اما بسیاری از شرکت‌ و سازمان‌های دولتی و خصوصی به دلایل مختلفی امکان ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان را ندارند. دلایلی چون:

  • کمبود نیروی متخصص و حرفه‌ای در حوزه ارائه خدمات پشتیبانی از مشتریان
  • هزینه‌های بالای دستمزد منابع انسانی و  تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرکز تماس
  •  نبود فضای کافی به منظور استقرار واحد مرکز تماس
  • عدم آگاهی و توجه کافی به اهمیت موضوع افزایش رضایت و وفاداری مشتریان

این در حالیست که مجهز نبودن به مرکز خدمات مشتریان، هزینه‌های زیادی را در دراز مدت برای کسب‌وکارها در پی دارد که عدم وجود سیستم یکپارچه پاسخگویی، افزایش نارضایتی مشتریان، کاهش فروش و... برخی از پیامدهای عدم تجهیز شرکت و سازمان‌ها به مرکز تماس تلفنی است. اینجاست که جای خالی مرکزی برای ارائه خدمات ویژه مرکز تماس به این شرکت و سازمان‌ها احساس می‌شود.

نیازی که شرکت پیتام به عنوان یک مرکز حرفه‌ای در حوزه وفادارسازی مشتریان به سازمان‌ها به آن پاسخ داده است. در ادامه با خدمات پیتام بیشتر آشنا شوید.

 

مختصر و مفید درباره پیتام

در دنیای امروز هر روز شاهد توسعه خدمات و سرویس‌هایی هستیم که به بهبود  ارتباط کسب‌وکارها و مشتریان کمک می‌کنند. امروز در سراسر دنیا شرکت‌هایی مسلط به نحوه تعامل با مشتری، در حوزه خدمات مرکز تماس فعالیت می‌کنند، شرکت‌هایی که با جذب نیروهای متخصص، به‌کارگیری تجهیزات حرفه‌ای  و... این خدمات را به شرکت ‌و سازمان‌ها ارائه می‌کنند. در واقع تمام کسب‌ وکارهایی که به دلایل آنچه در بالا گفته شد، امکان تجهیز یک مرکز تماس حرفه‌ای را ندارند، می‌توانند واحد خدمات مشتریان خود را به این سازمان‌ها برون‌سپاری کنند. این کار نه تنها بار سنگین جذب نیروی متخصص را از دوش آن‌ها برمی‌دارد، بلکه دیگر نیازی به مجهز کردن سازمان خود به تجهیزات گران قیمت مرکز تماس ندارند و بار اقتصادی آن نیز از دوش‌شان برداشته می‌شود. مانند کشورهای هند و فیلیپین که در ارائه خدمات برونسپاری پشتیبانی از مشتریان جایگاه خوبی در جهان دارد و حتی  بخش بزرگی از تولید ناخالص این کشور حاصل صدور این خدمت به سایر کشورهاست.

در ایران نیز  پیتام  به عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌محور پیش‌رو در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پیتام با داشتن نیروهای حرفه‌ای، متخصص و باتجربه که به دانش روز و استانداردهای جهانی مسلط هستند، به‌کارگیری به‌روزترین تجهیزات، پشتیبانی چند رسانه‌ای و... توانسته است خدمات شایسته‌ای به شرکت و سازمان‌هایی ارائه دهد که شرایط درونی‌سازی و تجهیز خود به مرکز تماس حرفه‌ای را نداشتند یا در حال بزرگ کردن بازار خود هستند.

همچنین شرکت‌هایی که در مرحله SCALE – UP هستند نیز نیاز جدی به دریافت خدمات پیتام دارند. به عنوان مثال شرکت آچاره پس از همکاری با این شرکت توانست کمپین‌های بیشتری اجرا کند و سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهد.

می‌توان گفت که پیتام آمده است تا:

  • سازمان‌ها با برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خود به پیتام، انرژی و هزینه خود را در بخش‌های دیگری سرمایه‌گذاری کنند.
  • درصد رضایت مشتریان و توصیه‌پذیری کسب وکارها را افزایش دهد
  • میزان در دسترس بودن کسب‌و‌کارها را افزایش دهد
  • سیستمی نظامند برای مدیریت بر خدمات مشتریان ارائه دهد

  در مورد کیفیت خدمات پیتام باید بگوییم که این شرکت با راه‌اندازی آکادمی ویژه مهارت‌آموزی پرسنل خدمات مشتریان به توسعه مهارت‌های این حرفه به عنوان یک تخصص پرداخته و تمام نیروهای پیتام از دانش‌آموخته‌های موفق این آکادمی هستند. هدف پیتام از راه‌اندازی این آکادمی، ارائه خدمات شایسته در حوزه پشتیبانی از مشتری است تا فضایی ایجاد کند که مشتری در تمام مسیر ارتباط با مرکز تماس حال خوش را تجربه کند.

این شرکت جوان خدمات متنوعی در حوزه وفادارسازی مشتریان به سازمان‌ها و کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که در ادامه با این خدمات بیشتر آشنا می‌شوید.

 

خدمات پیتام

خدمات پیتام شامل موارد زیر است:

  • خدمات حوزه تماس‌های ورودی
  •  تماس‌های خروجی
  • خدمات غیرصوتی شامل: پاسخگویی به ایمیل مشتریان – پشتیبانی پیامک و ..  
  • چت آنلاین
  • مدیریت سفارشات آنلاین
  • و دیگر خدمات حوزه وفادارسازی مشتری

خدماتی که پیتام به سازمان‌ها ارائه می‌دهد 24 ساعته، باکیفیت و با مناسب‌ترین قیمت است.

به این ترتیب سازمان‌ها می‌توانند به جای صرف هزینه بالا بابت راه‌اندازی مرکز تماس انرژی و هزینه خود را صرف توسعه کسب و کار خود کرده و با خیال راحت پاسخگویی به مشتریان و وفادارسازی آن‌ها را به پیتام بسپارند.

اگر شما هم مدتهاست به وفادارسازی مشتریان خود فکر می‌کنید ، پیتام به عنوان بال سازمان می‌تواند در کنار شما این تجربه کاربری را برای مشتریان ایجاد کند.

راه های ارتباطی:

021-91006033

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید