بهترین برنامه رژیم غذایی از نظر دکتر کرمانی کدام است؟

کدخبر: ۲۷۹۳۶۸
در این مقاله شما درباره بهترین و کامل ترین رژیم غذایی آنلاین دکتر کرمانی برای سلامتی، چربی سوزی، لاغری و در نهایت کاهش وزن سریع اطلاعاتی معتبر دریافت خواهید کرد.
بهترین برنامه رژیم غذایی از نظر دکتر کرمانی کدام است؟

بیش از 60 درصد مردم ایران اضافه وزن دارند در حالی که استاندارد جهانی چاقی برای هر کشور حدود 13درصد است. چاقی مشکلات بسیاری مثل بیماری های قلبی، دیابت نوع 2، فشارخون بالا و بسیاری دیگر را سبب می شود. بنابراین بسیاری از کسانی که با این مشکلات مواجهند به دنبال روش هایی برای کاهش وزن هستند.

جالب است بدانید بیشتر راه های پیشنهادی برای کاهش وزن نه تنها گرسنگی را رفع نمی کنند بلکه منجر به نارضایتی فرد از رژیم لاغری نیز می شوند. خبر خوب این است که با رعایت شیوه های نوین برنامه غذایی روزانه به همراه روتین ورزشی متناسب برای هر شخص رسیدن به وزن و اندام ایده آل دیگر آرزوی محالی به نظر نمی رسد.

جدا از بحث رژیم غذایی، دپارتمان تولید محتوای دکتر کرمانی در نظر دارد با تولید مقالات علمی موثر در حوزه تغذیه به بالا رفتن سطح دانش عمومی در ارتباط با سلامت دستگاه گوارش به نوبه خود کمک کند به همین دلیل روزانه بیش از ده ها مقاله و پادکست تولید شده و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد

مواد غذایی در برنامه رژیم غذایی سالم

مصرف هر نوع ماده غذایی مستقیما بر سلامتی اثر می گذارد و از این جهت انتخاب های غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردارند؛ بنابراین برنامه رژیم غذایی متعادل از اولویت های مهم زندگی هر شخصی است که متاسفانه بسیاری آن را نادیده می گیرند و غذاهای با ارزش غذای کمتر جایگزین نمونه های سالم تر خود می شوند.

رژیم غذایی متعادل دکتر کرمانی رژیمی، بدون گرسنگی، تضمینی، بدون عوارض و موثر است. قسمت رکورداران در وب سایت دکتر کرمانی خود گویای تاثیر این رژیم غذایی متعادل بر افراد مختلف است.

اگر به دنبال دریافت این رژیم غذایی سالم هستید، با کلیک روی لینک زیر در کمتر از 10 دقیقه رژیم غذایی متناسب خود را از دکتر کرمانی دریافت کنید.

رژیم غذایی سالم

از این رو بر آن شدیم تا در ادامه ویژگی های کلی یک برنامه غذایی متعادل را شرح دهیم:

1.تمام گروه های غذایی را داشته باشد

مصرف رژیم های تک غذایی سرعت کاهش وزن را بالا می برد اما بعد از مدت کوتاهی که بدن دچار محرومیت غذایی شد، احساس ضعف و بی حالی تشدید می شود. در رژیم غذایی متعادل کربوهیدرات، پروتئین، چربی و سایر مواد غذایی ضروری بدن به همراه حرکات ورزشی مناسب گروه های سنی مختلف گنجانده می شود.

این دقیقا همان ویژگی است که در رژیم غذایی دکتر کرمانی وجود دارد و بدون دغدغه کمبود های غذایی یا احساس گرسنگی هر شخص می تواند وزن کم کند.

رژیم کرمانی1
رژیم غذایی دکتر کرمانی

2. میوه و سبزیجات بخورید

میوه و سبزیجات فیبر بالایی دارند، این ویژگی آنها مستلزم صرف زمان زیادی برای هضم آنها در بدن است. به همین دلیل فرد در طولانی مدت احساس سیری می کند چون حجم زیادی از معده اش پر شده است. میوه و سبزیجات مختلف، هر کدام موادمغذی متفاوتی دارند و همین باعث می شود تا مصرف آنها برای بدن ضروری باشد.


بیشتر بخوانید: رژیم لاغری سریع


3. محرومیت غذایی نداشته باشید

زمانی که فردی در حال رژیم گرفتن است ممکن است تصور کند که از خوردن غذاهای مورد علاقه اش منع شده است، این تصور به واقعیت بدل می شود اما برای رژیمی که این ویژگی را دارا باشد. این ذهنیت موجب می شود در طول رژیم لاغری مصرف غذای شخص کم شود و احساس محرومیت از غذا داشته باشد و بالتبع تمایل به خوردن غذا را بیشتر شود.

با رژیم غذایی دکتر کرمانی به علت عدم محدودیت در انتخاب های غذایی هر شخص رژیمی می تواند با اعضای خانواده غذا بخورد و از سفره خانواده جدا نشود. در واقع در رژیم غذایی دکتر کرمانی هیچ غذایی حذف نمی شود و همه ی غذاها در لیست های غذایی وجود دارد. بنابراین بدون نگرانی از غذای شب، در مهمانی شرکت می کنید و غذای مورد علاقه تان را صرف می کنید، تنها کافیست مقدار غذای مصرفی را کنترل کنید.

رژیم کرمانی2
رژیم غذایی دکتر کرمانی

4. وعده های غذایی را حذف نکنید

هنگامی که وعده های غذایی حذف می شود به علت محرومیت بدن از مواد مغذی مورد نیازش، مقاومتش به انسولین بالا می رود، سوخت وساز، قدرت و عملکرد بدن و ایمنی آن در برابر بیماری ها کم می شود.

در رژیم غذایی دکتر کرمانی سه وعده اصلی و سه میان وعده در نظر گرفته شده است، میان وعده قبل از غذای اصلی روزانه با کم کردن احساس گرسنگی، در برابر پرخوری شخص را ایمن می کند.

5. هنگام گرسنگی غذایی برای خوردن داشته باشید

بهترین رژیم غذایی رژیمی است که در آن احساس گرسنگی کمتری داشته باشید، برخی رژیم های غذایی افراد را به تحمل گرسنگی دعوت می کنند و این یکی از دلایل کم شدن پایداری فرد به برنامه غذایی است.

در رژیم غذایی دکتر کرمانی لیستی از غذاهای آزاد تهیه شده است تا مجبور نباشید با گرسنگی مقابله کنید و در مواقع نیاز از این لیست غذایی استفاده کنید. مصرف غذاهای آزاد مانند هویج، خیار، گوجه، کرفس که کالری چندانی ندارند در این رژیم محدودیت ندارد و کالری دریافتی روزانه را مختل نمی کند.

6. از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد

رژیمی که علاوه بر حذف هزینه های اضافی خرید دمنوش، قرص ها و غذاهای خاص، با حذف رفت و آمدهای دوره ای به مطب پزشک و انتظار های سرسام آور در صف مراجعین، هزینه های مهم تر زمانی و انرژی را نیز برای شما در نظر بگیرد، می تواند به متعادل بودن نزدیک باشد.

در رژیم غذایی دکتر کرمانی به علت اینترنتی بودن و پرهیز از تجویز داروهای فیتنس و لاغری می توانید تنها با کنترل اندازه غذای مصرفی لاغر شوید و نیازی به جراحی های لاغری و روش های دیگر برای کاهش وزن نخواهید داشت.

 7. همیشه یک همراه داشته باشید

هرگز به رژیم هایی که پس از دریافت آنها پشتیبانی دوره ای برای پیگیری ندارند اعتماد نکنید. همراهی پشتیبانی تلفنی در بازه های زمانی مشخص از دیگر ویژگی های کاربردی رژیم دکتر کرمانی است. در این روش می توانید دوران رژیم را بدون دغدغه تنهایی و یا گمراهی در آن، سپری کنید و این مسئله پایبندی شما را به برنامه غذایی تضمین می کند، به این ترتیب می توانید کاهش وزن آسانی داشته باشید.

رژیم کرمانی3
مواد غذایی در برنامه رژیم غذایی سالم

ویژ گی های برنامه رژیم غذایی سالم

حبوبات: روزانه 240 گرم  در برنامه رژیم غذایی خود داشته باشید، چون سرشار از فیبر هستند و به کاهش و حفظ وزن مناسب کمک می کند.

سبزیجات: روزانه 2 الی 3 واحد استفاده کنید. سبزیجات به دلیل فیبر بالا احتمال ابتلا به انواع بیماری ها را کم می کند و حجم زیادی از معده را پر می کند بنابراین فرد زودتر احساس سیری می کند.

میوه: 2 الی 3 واحد در برنامه روزانه خود داشته باشید که همانند سبزیجات فیبر بالایی دارد و از کم آب شدن بدن و یبوست در حین رژیم جلوگیری می کند.

چربی ها و روغن ها: بدن برای سوزاندن چربی در برنامه رژیم غذایی به منبعی از چربی مناسب دریافتی نیاز دارد. مقداری چربی سالم و غیراشباع از آجیل ها، دانه ها و روغن های شاخص در برنامه خود استفاده کنید. این چربی ها برای سلامتی مفید هستند و سبب افزایش احساس سیرکنندگی غذاها می شود.

لبنیات: سرشار از کلسیم هستند که برای رشد و استحکام استخوان به آنها نیاز است. دریافت کلسیم کافی در رژیم غذایی به چربی سوزی بدن کمک می کند و مقدار چربی ها را که بدن می سازد، کاهش می دهد. با رژیم گرفتن شما قصد از دست دادن چربی را دارید نه عضلات را، بنابراین رژیم دارای لبنیات با سوزاندن چربی اضافه بدن سبب کاهش وزن می شود.

گوشت، ماکیان، ماهی: این گروه منبع غنی برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن است. همچنین دارای آهن، روی، ویتامین E ، B و منگنز هستند. رژیم های غذایی بدون گوشت خیلی در کاهش وزن موثر نیستند و به سرعت قابل بازگشت است. همچنین صدمات جبران ناپذیری را به بدن فرد وارد می کند.

از زمان های قدیم در ذهن جامعه رژیم غذایی با گرسنگی پیوند خورده است اما حقیقتا رژیم غذایی موثر و بدون بازگشت، همان برقراری تعادل کالری دریافتی از خوراک روزانه است.

اگر به دنبال دریافت رژیم غذایی تضمینی بدون گرسنگی دکتر کرمانی هستید، با کلیک روی لینک زیر و پر کردن فرم ساده اطلاعات، اختصاصی ترین رژیم غذایی متناسب با خود را دریافت کنید.

رژیم غذایی

میزان کالری غذاها در برنامه رژیم غذایی سالم

براساس استاندارد USDA میزان کالری مورد نیاز روزانه بصورت زیر مشخص شده است:

  • کودکان 2 تا 8 سال: 1000 تا 1400 کالری
  • دختران 9 تا 13 ساله: 1400 تا 1600 کالری
  • پسران 9 تا 13 ساله: 1600 تا 2000 کالری
  • خانم فعال در سنین 14 تا 30 سالگی: 2400 کالری
  • خانم یکجا نشین در سنین 14 تا 30 سالگی: 1800 تا 2000 کالری
  • آقای فعال در سنین 14 تا 30 سالگی: 2800 تا 3200 کالری
  • آقای یکجا نشین در سنین 14 تا 30 سالگی: 200 تا 2600 کالری
  • خانم و آقای فعال بالای 30 سال: 2000 تا 3000 کالری
  • خانم و آقای یکجا نشین بالای 30 سال: 1600 تا 2400 کالری

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید