دریافت مجوز شتابدهی توسط مرکز نوآوری دنیای اقتصاد

کدخبر: ۵۵۸۱۲۴
اقتصادنیوز: مرکز نوآوری دنیای اقتصاد با موافقت اصولی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تاسیس شتابدهنده مجوز شتابدهی خود را دریافت کرد.
دریافت مجوز شتابدهی توسط مرکز نوآوری دنیای اقتصاد

به گزارش اقتصادنیوز مرکز نوآوری و شتابدهی دنیای اقتصاد با دریافت مجوز شتابدهی در حوزه تخصصی کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و تولید محتوا در نظر دارد با تکیه بر بر دانش و تجربه رسانه‌ای و اقتصادی خود و همچنین بهره‌گیری از اعتبار خود در حوزه‌های خصوصی یا دولتی گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد به تقویت رسانه‌ای و محتوایی اکوسیستم نوآوری و فناوری یاری رساند.

این مرکز یکی از ماموریت‌های مهم خود را ایفای نقش به‌عنوان پلی ارتباطی میان اقتصاد سنتی و اقتصاد نوآوری و کسب‌وکارها و هماهنگی میان این دو بخش مهم اقتصاد کشور تعریف کرده و از خرداد ماه سال جاری تفاهم‌نامه‌های همکاری با شرکت‌های شناسا، انجمن سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر، تکنوتجارت، مدیریت ثروت ستارگان، سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر آفرینش، مرکز نوآوری جهش و خانه نوآوری و فناوری سلیم که از جمله شرکت‌های صاحب‌نام در اکو‌سیستم فناوری محسوب می‌شوند، امضا کرده است.

مرکز نوآوری و شتابدهی دنیای اقتصاد از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر (Venture capital)  و در جهت ایجاد ارتباط بیشتر و هماهنگی میان بخش سنتی اقتصاد و اقتصاد نوآوری کشور آغاز کرده است.

اکنون این مرکز با شعار «آینده از اینجا شروع می‌شود» قصد دارد تعاملی سازنده میان اشخاص حقیقی و شرکت‌های مستعد سرمایه‌گذاری و دانش‌بنیان‌ها ایجاد کند و پلی میان نظام اقتصادی سنتی و مدرن باشد. این مرکز بر این باور است که می‌تواند با تکیه بر شبکه ارتباطی گسترده‌ای که در طول سال‌ها فعالیت تخصصی خود در حوزه اقتصاد کسب کرده است، موجبات رشد اقتصادی و پیشرفت در صنعت فناوری را فراهم آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت های این شتابدهنده و فرصت‌های موجود می‌توانید به سایت مرکز نوآوری و شتابدهی دنیای اقتصاد به نشانی deic.vc مراجعه فرمایید.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید