پیش بینی قیمت دلار فردا یک شنبه 30 شهریور

کدخبر: ۳۶۲۳۶۴
با وجود اینکه اکثرا تحلیل گران فنی پیش می کنند در بازار دلار موقعیت فروش باید گرفت اما برخی معامله گران اخبار مربوط به بند ماشه را برجسته می کنند.
پیش بینی قیمت دلار فردا یک شنبه 30 شهریور

به گزارش اقتصادنیوز، پیش بینی می شود قیمت دلار فردا یک شنبه 30 شهریور تحت تاثیر مکانیسم ماشه باشد.با وجود اینکه اکثرا تحلیل گران فنی پیش می کنند در بازار دلار موقعیت فروش باید گرفت اما برخی معامله گران اخبار مربوط به بند ماشه را برجسته می کنند.

به نظر می رسد این اخبار با هدف افزایش نوسان دلار و دور شدن قیمت از کف حمایتی 26 هزار 500 تومان باشد کف مهمی که اگر شکسته شود می تواند قیم ارز در بازار را نزولی کند.

عوامل مؤثر برافزایش قیمت ارز در روز یک‌شنبه

مهم‌ترین عاملی که انتظار افزایشی‌های بازار دلار برای فردا را فعال‌تر کرده است، برگشت درهم به کانال 7 هزار و 300 تومانی بود. با این سطح درهم، ارزش دلار می‌تواند حداقل در محدوده 26 هزار و 800 تومان قرار بگیرد.

>>>بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت سکه 

حفظ حمایت 26 هزار و 500 تومانی دومین متغیری است که افزایشی‌های دلار را به رشد بیشتر قیمت امیدوار می‌کند.در کنار این، جدی بودن آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه علی‌رغم عدم همراهی اروپایی‌ها دیگر مساله ای است که می‌تواند خریدها را در بازار ارز بیشتر کند.در مقابل، احتمال بالا رفتن عرضه ارز در سامانه نیما با آزاد شدن قیمت‌ها یکی از عواملی است که می‌تواند سد راه افزایشی‌های بازار شود.

افزون بر این، بازارها بارها در برابر شکست کانال 27 هزارتومانی مقاومت کرده است  و تا زمانی که شکسته نشود، تقاضای جدیدی در این سطوح با ریسک زیاد وارد بازار نمی‌شود.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید