پیش روند دلار در روز یک‌شنبه

آماده‌باش در بازار ارز / نقاط حساس قیمت دلار

کدخبر: ۳۶۳۷۴۶
اقتصاد نیوز:امروز در بازار دلار رویکردها اصلاحی است اما اگر قیمت در برخی نقاط حساس جا به جا شود فضای اصلاحی می تواند تغییر کند. یکی از این نقاط حساس نقطه فرود قیمت در عرضه و تقاضای درهم است.
آماده‌باش در بازار ارز / نقاط حساس قیمت دلار

به گزارش اقتصاد نیوز،امروز در بازار دلار روز حساسی هست دونقطه مهم در بازار امروز نقطه 29 هزار تومان و نقطه 28 هزار 500 تومان است،هرکدام از این نرخ‌ها شکسته شود می‌توان گفت در تعیین روند بازار نقش دارد.


بیشتر بخوانید:

>>>>ترس و دلهره در بازار ارز


پیش‌بینی روند دلار در روز یک‌شنبه

در بازار روز یک‌شنبه ششم مهر اگر دلار بالای مرز 29 هزارتومانی تثبیت نشود، ریزش دیگری برای بازار ارز درراه خواهد بود؛ ریزشی که عده‌ای باور دارند، می‌تواند از جنس مهر 97 باشد. در مهر 97 دلار به مرز 20 هزار تومان هم نزدیک شد اما در ادامه با ریزش سنگین تا سطح 11 هزار تومان هم پایین آمد؛ بنابراین برای معامله‌گران فردا در درجه اول مرز 29 هزارتومانی اهمیت دارد.  درصورتی‌که دلار به زیر 28 هزار و 500 تومان هم نرود، بازار در فضای احتیاطی حرکت خود را ادامه خواهد داد.

دلار

نقاط حساس بازار دلار

معامله‌گران دلار فردا به دونقطه مهم دقت خواهند کرد؛ اول اینکه آیا در بازار هرات مرز 28 هزارتومانی برای دلار حفظ خواهد شد و دوم اینکه آیا حواله درهم بار دیگر به بالای 8 هزار تومان خواهد رفت. درهم بالای 8 هزار تومان می‌تواند ورود دلار به کانال 29 هزارتومانی را قطعی کند.

پیش‌بینی قیمت دلار از کانال انتظارات

بازار دیروز تحت تأثیر خبر رویترز درباره صادرات نفت بود اثر این خبر موجب ریزش در معاملات پشت خطی شد پس‌ازاین خبر انتظار از سود در بازار تعدیل شد و حتی کانال‌های سیگنال دهنده به معامله‌گران به فاصله اندکی پیشنهاد سیو سود می‌دادند.

سیو سود یعنی زمانی که معامله‌گر ارز خود را در یک قیمت مشخص می‌فروشد تا ریسک از دست دادن سودی که به دست آورده کم شود. طبیعتاً آثار خبرها ماندگار نیست و نمی‌تواند برای چند روز بازار را تحت تأثیر قرار دهد ازاین‌رو انتظارات بازار ممکن است از امروز تحت تأثیر رفتار بازار ساز و فضای خبری روز باشد.

پیش‌بینی قیمت دلار از منظر تحلیل‌های فنی

تحلیل گران فنی برای امروز پیشنهاد فروش به معامله‌گران می‌دهند و اعتقاددارند در هر بالا رفتنی به فکر فروش باشند. از منظر این گروه روز یک‌شنبه وقت خرید نیست و حتی امکان دارد قیمت‌ها در بازار هرات به زیر 28 هزار تومان کاهش یابد.

قیمت‌ها در بازار فردایی نیز در مقایسه با امروز تا حدودی کمتر است که نشان از روند اصلاحی در بازار امروز است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید