پیش‌بینی 7 کارشناس از تحولات امروز شاخص بورس تهران+جدول

کدخبر: ۳۶۳۹۷۲
اقتصادنیوز: با بررسی نتایج نظرخواهی 7 تحلیل‌گر در زمینه پیش‌بینی شاخص امروز بورس تهران، در خواهیم یافت که تنها یک نفر از آنهاوضعیت بورس را صعودی ارزیابی می‌کند.
پیش‌بینی 7 کارشناس از تحولات امروز شاخص بورس تهران+جدول

اقتصادنیوز: با بررسی نتایج نظرخواهی 7 تحلیل‌گر  در زمینه پیش‌بینی شاخص امروز بورس تهران، در خواهیم یافت که تنها یک نفر از آنهاوضعیت بورس را صعودی ارزیابی می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز سه نفر از تحلیل‌گران بر این باورند که سیر نزولی دیروز شاخص بورس تداوم خواهد یافت.بقیه نیز وضعیت متعادلی برای شاخص امروز بورس پیش‌بینی می‌کنند.

در تحلیلی کلی به نظر می‌رسد که فعالان بورس نسبت مداخلات خارج از بورس، تغییر پی‌در پی‌قوانین ناراضی  و با احتیاط و محافظه‌کاری بیشتر به فعالیت می‌پردازند. در کنار این احتیاط، سرکشی‌های دلار در روزهای اخیر سبب افزایش ریسک در بورس شده است، این امر  به همراه تداوم جو واهمه از پیامدهای اجرای مکانیزم ماشه توسط آمریکا، موجب کاهش گسترده حقیقی‌ها درصف خرید سهم در روزهای اخیر شده است.  با توجه به نکات طرح شده بعید به نظر می‌رسد عرضه سهام ارزنده کامودیتی‌ها، یا ارائه گزارش فصلی شرکت‌های صادرات محور-به ویژه اینکه این شرکت‌ها مجوز فروش ارز حاصل از صادرات در بازار آزاد را کسب کرده‌اند- نیز بتواند جو تشویش و نگرانی بازار را فرو بریزد.

 

پیش‌بینی بورس 7 مهر 99

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید