گران‌ترین و ارزان‌ترین ماشین‌های ‌لباس‌شویی‌ در بازار تهران + جدول قیمت

کدخبر: ۳۶۶۶۷۷
​فهرست گران‌ترین و ارزان‌ترین ماشین لباس‌شویی موجود در بازار منتشر شد.
گران‌ترین و ارزان‌ترین ماشین‌های ‌لباس‌شویی‌ در بازار تهران + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ جدیدترین قیمت ماشین لباسشویی در بازار با برند‌های متفاوت بیانگر آن است که این محصول را می توان با قیمت 8 میلیون و 600 هزار تومان تا  29 میلیون تومان  تومان خریداری کرد؛‌قیمت های که به صورت نسبی در بازار چکش می خورند.

به گزارش اقتصادنیوز؛ این روزها بازار لوازم خانگی روند رو به رشد قیمت را پیش گرفته و خرید برای متقاضیان هر روز سخت و سخت تر می شود؛ بطوریکه بسیاری از مردم در مواقعی که لوازم خانگی آنها خراب می‌شود تعمیر را جایگزین خرید کرده اند که این امر موجب رونق کسب و کار تعمیرکاران لوازم خانگی شده است.

اما با نگاهی به بازار برخی از انواع ماشین لباس‌شویی موجود در بازار می توان گفت ماشین لباس شویی «SMD_260S » اسنوا با قیمت 8.600 هزار تومان خرید و فروش می شود و بالاترین قیمت ماشین لباس شویی نیز به « WAY327X0» بوش می رسد که قیمتی در حدود 29 میلیون تومان دارد.

اما دیگر ماشین لباس شویی که می توان به آن ارزان گفت به یکی دیگر از مدل های اسنوا باز می گردد،‌براساس رصد بازار در حال حاضر ماشین لباس شویی« SWD_260S» اسنوا با قیمت 9 میلیون و 400 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

دومین ماشین لباس شویی گران قیمت در بازار نیز از خانواده بوش محسوب می شود براساس رصد بازار «WAW3256XGC »   بوش در حال حاضر با قیمت 24 میلیون و 500 هزار تومان در بازار معامله می شود.

 

ماشین

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید