روند کاهشی متغیرهای کرونایی در جهان

فوتی های کرونا نزدیک به مرز 100 نفر +اینفو

کدخبر: ۳۹۸۱۰۰
در روز 18 اسفند آمار تمام متغیرهای کرونایی کشور روندی افزایشی داشته است. اما مقایسه آمارهای جهانی امروز با روز گذشته نشان میدهد به جز تعداد بیماران بدحال، بقیه متغیر ها روندی نزولی را ثبت کرده اند.
فوتی های کرونا نزدیک به مرز 100 نفر +اینفو

به گزارش اقتصادنیوز، بنابر آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان در  18 اسفندماه، همه آمارهای کرونایی در ایران نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده و در مسیری صعودی قرار گرفته است. دراین بین مهمترین اتفاقات آماری امروز در ایران رشد 27 درصدی بستری ها و نزدیک شدن دوباره آمار مرگ ومیر به مرز 100 نفر بوده است.

آمار کرونا در ایران

شمار مبتلایان روزانه کرونایی در کشور با 3.8 درصد رشد نسبت به روز گذشته به 8 هزار و 313 نفر رسید و برای هجدهمین روز در زمستان میزان این متغیر بالاتر از حد 8 هزار نفر ثبت شد.

تعداد بستری های روزانه این بیماری نیز با 27 درصد رشد نسبت به روز گذشته بیشترین افزایش را در میان سایر بخش ها ثبت کرده و این رقم را در حالی که در روز قبل در محدوده 570 نفر ثبت شده بود به 725 نفر رساند.

شمار مرگ ومیر کرونایی در کشور، دیگر متغیری است که در این روز روندی صعودی داشته است. براساس آمارهای وزارت بهداشت و درمان در 24 ساعت گذشته تعداد فوتی های بیماری کرونا در کشور نسبت به روز گذشته 6.45 درصد افزایش پیدا کرده و در نهایت به 99 نفر رسیده است. به عبارت دیگر باز هم این متغیر به مرز 100 نفر  نزدیک شد. در مجموع در یکسال گذشته تقریبا 60 هزار و 786 نفر جان خود را بر سر این بیماری از دست داده اند.

آمار خطرناک دیگری که در این روز رفتاری افزایشی را به ثبت رسانده میزان بیماران بدحال کرونایی بوده است.این متغیر در ادامه روند صعودی خود،  امروز نیز نسبت به روز گذشته 0.24 درصد افزایش یافته و نهایتا به 3 هزار و 804 نفر رسید.

کرونا

آمار کرونا در جهان

در بررسی وضعیت کرونایی جهان مشاهده می شود که در 24 ساعت گذشته تمام متغیرها به غیر از بیماران بدحال روندی نزولی داشته اند.

مقایسه های آماری در این حوزه بیانگر آن است که بیشترین افت را در میان متغیرهای جهانی کرونا میزان مرگ ومیر به ثبت رسانده است. در همین راستا آمار جانباختگان بر اثر این بیماری، نسبت به روز قبل خود، 25.25 درصد کاهش پیدا کرده و در مجموع کل فوتی های کرونایی در جهان از مرز 2 میلیون و 600 هزار فراتر رفت.

اتفاق مهم در آمار های جهانی کرونا در این روز تغییر جهت شمار بیماران بدحال کرونایی بوده است. این متغیر که در روز های گذشته همواره روندی نزولی داشته است در این روز نسبت به روز قبل 0.2 درصد افزایش پیدا کرده و در نهایت به 89 هزار و 491 نفر رسید. بر همین اساس این تنها متغیر در آمارهای جهانی امروز بوده که رفتاری هماهنگ با همین بخش در ایران داشته است.

کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید