رصد بازار خودرو؛

کیا سراتو جدید با ظاهری خیره کننده رسید

کدخبر: ۴۴۷۰۱۷
کیا سراتو، که در بازار کره با نام K3 و در بازار آمریکا با نام فورته شناخته می شود، به تازگی به روز شده است.
کیا سراتو جدید با ظاهری خیره کننده رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیا سراتو که در آمریکا به نام فورته شناخته می شود، اکنون برای سال ۲۰۲۲ به روز شده است. این خودرو اکنون دارای تجهیزات تجدیدی است که در آن بیشتر از همه ایمنی به چشم می خورد.  این خودرو در چهار سطح تریم ارائه می‌شود که شامل FE، LXS، GT-Line و GT است.

اگر بخواهیم از ظاهر بیرونی این خودرو بگوییم، می توان گفت که ظاهر آن نسبت به نسل قبلی متفاوت است و اکنون شاهد چراغ‌های جلو متفاوت هستیم. مشبک جلو که اکنون به چراغ های جلو متصل شده، کمی بزرگتر شده است و دارای چراغ‌های مه شکن LED در هر طرف برای انواع GT-Line و GT است.

این سدان اکنون دارای شش سیستم پیشرفته کمک راننده (ADAS) به صورت استاندارد است که شامل سیستم تشخیص و حرکت بین خطوط،  کروز کنترل هوشمند مبتنی بر ناوبری، سیستم کمک رانندگی پیشرفته و هشدار خروج از جاده است.

کیا سراتو 2022 با قدرت 201 اسب بخار رونمایی شد
 
 
 سایر سیستم‌های کمکی که نسبت به سال قبل ارتقاء یافته اند شامل کمک به جلوگیری از برخورد با نقاط کور، کمک به دید راننده به منظور  جلوگیری از برخورد به شی (ترمز اضطراری خودکار) است که عابران پیاده را به صورت استاندارد تشخیص می‌دهد، علاوه بر این به صورت اختیاری می‌تواند دوچرخه سواران و موتورسواران را نیز تشخیص دهد و باعث جلوگیری از تصادف می شود.
 
 
کیا سراتو 2022 با قدرت 201 اسب بخار رونمایی شد
 
 
سایر سیستم‌های استاندارد شامل هشدار توجه راننده، هشدار برخورد به جلو، هشدار خروج از خط است. تجهیزات استاندارد داخلی شامل یک صفحه نمایش ۴.۲ اینچی TFT LCD رنگی در مجموعه ابزار دسترسی راحت راننده است، همچنین دارای امکانات استاندارد دیگری از جمله Apple CarPlay و Android Auto بی سیم در تریم FE و LXS است.
 
 
کیا سراتو 2022 با قدرت 201 اسب بخار رونمایی شد
 
 
از طریق یک واحد اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی هشت اینچی به این موارد دسترسی دارید. یک واحد اطلاعات سرگرمی بزرگتر و لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با مسیریابی در نسخه‌های GT-Line و GT استاندارد است.
 
 
کیا سراتو 2022 با قدرت 201 اسب بخار رونمایی شد
 
 
این خودرو برای بازار آمریکا دارای امکانات پیشرفته دیگری شامل ترمز دستی الکترونیکی است تا فضای بیشتری را در کنسول مرکزی داشته باشد علاوه بر این سرنشینان عقب یک خروجی شارژ USB نیز دارند. در بازار آمریکا کیا سراتو با پیشرانه -۲.۰ لیتری MPI تنفس طبیعی چهار بنزینی برای انواع FE، LXS و GT-Line، تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۱۷۹ نیوتن متر گشتاور ارائه می شود که دارای یک گیربکس هوشمند متغیر پیوسته (IVT) است.
 
کیا سراتو 2022 با قدرت 201 اسب بخار رونمایی شد
 
 
نسخه برتر GT دارای یک موتور بنزینی توربوشارژ ۲۰۱ اسب بخاری با ۲۶۵ نیوتون متر گشتاور است که با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک یا شش سرعته دستی ارائه می شود.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید