خبرهای خوب از زمان تحویل مسکن مهر

کدخبر: ۴۷۰۸۷۵
اقتصادنیوز: سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد: هم اکنون ۴۰ هزار واحد مسکونی در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید است که در ابتدای سال آینده به طور کامل تکمیل و به اتمام می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.
خبرهای خوب از زمان تحویل مسکن مهر
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: با تاکید رییس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، حل مساله مسکن مهر و تعیین‌تکلیف آن در دستور کار است.

به گفته سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید هم اکنون ۴۰ هزار واحد مسکونی در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید است که باید تکمیل و تحویل شود و با تاکید وزیر راه و شهرسازی این تعهدات در ابتدای سال آینده به طور کامل تکمیل و به اتمام می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی، جعفری گفت:واحدهای باقیمانده مسکن مهر با کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام است.

در نشست شورای مسکن اعلام شده بود که واحدهای مسکونی مهر نیمه کاره و در مراحل پایانی کار، به اتمام برسد و تحویل متقاضیان بشود. در اولویت بعدی باید بانک مسکن با اتخاذ تصمیم‌هایی اعتبارات موردنیاز را برای تکمیل زیرساخت‌ها تامین کند تا تعهدات به جای مانده از گذشته در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید