امام جمعه خرمشهر:

ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب مردم نمی‌رفت

کدخبر: ۴۹۴۸۵۵
اقتصادنیوز: امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه ارز ترجیحی که به غلط در دولت سابق بنا نهاده شد و به مردم ضرر زد و این ارز به جیب مردم نرفته بود، گفت: الان اوضاع اقتصادی کشور راهی جز این ندارد که ارز ترجیحی را از جیب سودجویان گرفته و به جیب ملت واریز کند.
ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب مردم نمی‌رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امام جمعه خرمشهر گفت: ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی غلط بود و به معیشت مردم ضرر زد.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور در خطبه‌های نماز جمعه گفت: عادلانه توزیع شدن یارانه‌ها از وعده‌های رئیس جمهور بود و این وعده الان محقق شد.
 
وی با بیان اینکه باید جلوی احتکار گرفته و با گران فروشان به شدت برخورد شود از مسئولان خواست نظارت با کمیت و کیفیت را همچنان با جدیت ادامه دهند.
 
امام جمعه خرمشهر تاکید کرد: اصلاح نظام بانکی و توزیع کالا و دانش بنیان کردن اقتصاد و خودکفایی و تأمین غذا و دارو برخی از این تکالیف است.
 
حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه ارز ترجیحی که همان ارز ۴,۲۰۰ تومان به غلط در دولت سابق بنا نهاده شد و به مردم ضرر زد و این ارز به جیب مردم نرفته بود، گفت: الان اوضاع اقتصادی کشور راهی جز این ندارد که ارز ترجیحی را از جیب سودجویان بگیرد و به جیب ملت واریز کند.
 
وی تصریح کرد: از مردم و مسئولان می‌خواهم در این زمینه هوشیار باشند، زیرا دشمن هر لحظه در کمین است و از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می‌کند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید