سیگنال های مثبت رئیس بورس هم به داد شاخص نرسید/ سقوط 9 هزار واحدی بورس تهران

کدخبر: ۴۰۶۲۱۵
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 9 هزار و 600 واحدی (معادل0.7 درصد) در سطح یک میلیون و 233 هزار واحد قرار گرفت.
سیگنال های مثبت رئیس بورس هم به داد شاخص نرسید/ سقوط 9 هزار واحدی بورس تهران

به گزارش اقتصادنیوز، نشست جمعه شب رئیس سازمان بورس، در کلاب هاوس با نکات مهم بسیاری همراه بود که می توان آنها را سیگنال های مثبتی برای بازار سرمایه ایران برشمرد.

خبر تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس، افزایش دامنه نوسان بورس ، کمک بازار بدهی به بازار سرمایه، تشکیل کانون سرمایه گذاران حقیقی، و همچنین تسریع در فرایند افزایش سرمایه ها از موارد بسیار مهمی بودند که به گفته دهقان دهنوی به زودی در دستور کار بورس تهران قرار خواهند گرفت.

با وجود اینکه انتظار می رفت بورس تهران در واکنش به خبرهای مهم  رئیس بورس تهران واکنشی مثبت داشته باشد اما بورس امروز هم با افت شاخص ها به کار خود پایان داد.

  شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 9 هزار و 600 واحدی (معادل0.7 درصد) در سطح یک میلیون و 233 هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن نیز سرخپوش شد و با افت 1100  واحدی به 433 هزار و 336 واحد رسید.  فرابورس نیز به 17 هزار و 880  واحد رسید.

در اکوایران ببینید:پایین‌ترین ارزش معاملات در ۱۶ ماه اخیر

نمادهای اثرگذار بر شاخص کل

«فولاد»، «فملی» و «شستا»  سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر   شاخص بورس   داشتند و«فارس» « وپاسار» و «ساراب» سبزترین نمادها در روز سرخ بورس امروز بودند.

«فملی»،«اپال»،«سیتا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش معاملات بورس و فرابورس

ارزش معاملات  بورس امروز 1500 میلیارد تومان و  ارزش معاملات فرابورس 10 هزار میلیارد تومان بود.

خلاصه بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید