رشد 4300 واحدی بورس تهران

صعود شاخص بر دوش لیدرهای بازار

کدخبر: ۴۱۹۲۴۰
شاخص کل بورس تهران امروز سبزپوش شد و با صعود 4300 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 154 هزار واحد قرار گرفت
صعود شاخص بر دوش لیدرهای بازار

به گزارش اقتصادنیوز ، در شروع معاملات بازار سرمایه  شاخص کل  بورس  سبزپوش شد و با صعود 4300 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 154 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزناما منفی شد و با افت 233 واحدی 376 هزار و 87 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

نماد‌های فارس،  فولاد، خودرو بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فملی، وسخوز و تنوین بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات

بورس تهران امروز نیز همسو با معاملات ساعات پایانی روز گذشته، با رشد محسوس تقاضا همراه شده و بازهم با لیدری خودرویی ها، در اغلب نماد‌های بزرگ و شاخص ساز مثبت آغاز کرده است.خودرو و خگستر صف خرید شد.

در جریان معاملات پرتقاضای گروه خودرو و قطعات، نماد خگستر امروز هم در راس توجه سهامداران با صف خرید همراه است. خودرو در محدوده ۲۱۰ تومان با پیشروی بالغ بر ۳ درصدی دنبال می‌شود. خپارس در مدار مثبت ۲.۵ درصدی در قیمت ۱۱۴ تومان در حال معامله است. ورنا، خکرمان، خزامیا و خدیزل از دیگر نماد‌های سبز پوش گروه اند.

فلزات اساسی‌ها امروز با افت نسبی تقاضا همراهند. فملی در محدوده صفر تابلو با نوسانات منفی دنبال می‌شود. فولاد در قیمت ۹۹۷ تومان رشد بیش از ۱ درصدی قیمت را داراست. ذوب در مدار منفی در قیمت ۳۵۳ تومان متعادل در حرکت است. کاوه و فخوز در مدار مثبت داد و ستد می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید