بازار سهام در یک نگاه؛

بزرگان بورس شاخص را بالا کشیدند +اینفو

کدخبر: ۴۳۰۷۶۷
نمادهای فارس، میدکو، شستا، ومعادن، وامید، پارس، کچاد، فملی، اخابر، کگل، وصندوق، تاپیکو وشپنا نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند.

به گزارش اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل بورس با افزایش 17 هزار و 716 واحدی نسبت به روز دوشنبه به رقم یک میلیون و 375 هزار و 611 واحد رسید. 

شاخص هم وزن نیز با افت 230 واحدی در سطح 400 هزار و 689 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس 43 واحد بالا آمد و در سطح 19 هزار و 913 واحد قرار گرفت.

بورس

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص 

روز سه‌شنبه نمادهای «فارس»، «میدکو» و «شستا» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل داشتند. ومعادن، وامید، پارس، کچاد، فملی، اخابر، کگل، وصندوق، تاپیکو وشپنا دیگر نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. 

همچنین سه نماد «خودرو»، «وپارس» و «حساپا» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. 

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس سپید صدرنشین است و پترول و شستا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز دی، لطیف و فرابورس پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

افزایش ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 7 هزار و 394 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌دوشنبه 1.3 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با رشد 15 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 6 هزار و 275 میلیارد تومان رسید.

کاهش ارزش صف‌های پایانی بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز کاری گذشته 4.7 درصد افت کرد و در رقم 590 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 21 درصد کاهش یافت و 446 میلیارد تومان شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید