نقشه بورس در میانه معاملات سه‌شنبه؛

تابلوی بورس قرمز شد / سقوط سهم‌های فولادی‌ و پالایشی‌

کدخبر: ۴۵۶۵۶۲
اکوایران: شاخص کل بورس در دو ساعت ابتدایی معاملات امروز، دوم آذر، کاهش هزار و 632 واحدی داشته است. همچنین در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای فولادی و پالایشی بازار افت کرده و این دو گروه بزرگ قرمزترین گروه‌های بازار سهام هستند.

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از اکوایران،  در 2 ساعت ابتدایی معاملات امروز، سه‌شنبه دوم آذر ماه، شاخص کل با افت هزار و 632 واحدی به سطح یک میلیون و 405 هزار و 500 واحد رسیده و شاخص کل هم وزن نیز با هزار و 281 واحد کاهش به سطح 385 هزار واحد رسیده است. شاخص کل فرابورس نیز با افت 3 واحدی در سطح 20 هزار و 183 واحد ایستاده است. 

بورس

لیدرهای بازار

نماد‌های فولاد، تاپیکو و شبندر بیش‌ترین اثر را در افت شاخص کل بورس دارند و در فرابورس نیز نمادهای فرابورس، آریا و صبا پیشران بازار هستند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس شستا صدرنشین است و برکت و شپنا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای فجهان، توسن و مدیریت پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

در معاملات امروز قیمت سهام اغلب نمادهای فولادی و پالایشی بازار افت کرده و این دو گروه بزرگ قرمزترین گروه‌های بازار سهام هستند.

بورس

ارزش معاملات

ارزش معاملات بازار سهام تا این لحظه به 3 هزار و 619 میلیارد تومان بالغ شده که 2 هزار و 343 میلیارد تومان به بورس و هزار و 276 میلیارد تومان به فرابورس اختصاص دارد. 

نقشه بورس

بورس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید