رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودروهای سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۴۴۷۷۴۰
خودروهای پرتیراژ سایپا امروز در بازار با چه قیمتی عرضه شدند؟ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز 3 خودرو رشد قیمت داشتند و 3 خودرو نیز بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
قیمت خودروهای سایپا در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با تغییرات پی در پی نرخ دلار، بازار خودرو هم شکل الاکلنگی به خود گرفت و در حالی که بازار خودرو هفته گذشته شکل نزولی به خود گرفته بود این هفته با دو نرخی در بازار عرضه شد.  

به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر نرخ دلار، امروز خبر نهایی شدن طرح ساماندهی بازار خودرو در جلسه فردای مجلس هم مطرح شد که این خبر بر بازار اثرگذار بود. طرح ساماندهی خودرو چندی پیش از سوی شورای نگبهان برای رفع برخی از ایرادات به مجلس عودت داده شد. این طرح پس از بررسی مجدد از سوی بهارستان نشین ها فردا برای بررسی نهایی در مجلس مطرح و پس از آن مجدد به شورای نگهبان ارائه خواهد شد.  


بیشتر بخوانید: سه روند متفاوت در معاملات بازار خودرو


وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «کوییک R» و «تیبا صندقدار» در بازار رشد 1 میلیونی را تجربه کردند و رشد قیمت «ساینا» نیز در بازار به 2 میلیون تومان رسید. با این شرایط «کوییک R» و «تیبا صندقدار» به ترتیب با قیمت 173 و 147 میلیون تومان در بازار عرضه شدند و قیمت «ساینا» هم با رشد 2 میلیونی در بازار به 159 میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر امروز «شاهین»، «کوییک معمولی» و «تیبا 2» معمولی بدون تغییر در بازار عرضه شدند. استپ قیمتی «شاهین» امروز در حالی رقم خورد که این خودرو هفته گذشته افتی 15 میلیون تومانی را ثبت کرده بود،‌این خودرو در بازار امروز 328 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «کوییک معمولی» و «تیبا 2» معمولی نیز بدون تغییر در بازار عرضه شدند و قیمت آنها به ترتیب به 172 و 158 میلیون تومان رسید.

سایپا 24

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید