رصد بازار خودروهای داخلی؛

پیش‌بینی افزایش قیمت خودرو در روزهای آینده + جدول

کدخبر: ۴۴۸۵۲۵
اقتصادنیوز : رصد بازار خودروهای سایپا نشان دهنده آن است که پرونده قیمت محصولات سایپا امروز 27 مهرماه 1400بدون تغییر قیمت بسته شد تا در روز پرالتهاب دلار، بازار خودرو روز آرامی را سپری کند.
پیش‌بینی افزایش قیمت خودرو در روزهای آینده + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی ها در حالی که دلار امروز رشد 300 تومانی قیمت داشت بدون تغییر در بازار عرضه شدند. کنسل شدن مذاکرات روز پنج شنبه در بروکسل یکی از دلایلی است که موجب شد تا نرخ دلار در بازار افزایشی شود، با این حال بازار خودرو همچنان شکل انتظاری خودر را حفظ کرد.

فعالان بازار خودرو معتقدند در صورت تداوم رشد قیمت دلار در روزهای آینده شاهد افزایش قیمت خودرو خواهیم بود و با این شرایط ثبات قیمت شکسته خواهد شد. در حال حاضر خودرو بدون تغییر و یا با نوسان اندک در بازار عرضه می شود، اما آنچه مسلم است در صورتی که بوی خوبی از اخبار مذکرات به مشام نرسد و دلار هم شکل افزایشی خود را حفظ کند بازار خودرو هم افزایشی خواهد شد.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو معتقدند عاملی که در حال حاضر بیش از همه در بازار خودرو اثرگذار است و موجب شده تا بازار یک روز رشد و روز دیگر افت قیمت را تجربه کند به مقوله عرضه و تقاضا در  باز می گردد. به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر عرضه و تقاضا در بازار بسیار اندک است و خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی گیرد که این امر بیش از همه به سردرگمی خریداران در بازار باز می گردد.

عشق مسئولان ایرانی به داروخانه/در اکوایران ببینید:

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» امروز بدون تغییر در بازار با قیمت  328 میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر «کوییکR» و «کوییک معمولی» نیز  تغییر قیمت نداشتند و در بازار با قیمت 173 و 171 میلیون تومان عرضه شدند.

از سوی دیگر «تیبا 2» معمولی نیز در بازار با قیمت 158 میلیون تومان عرضه شد و  «تیبا صندقدار» نیز بدون تغییر 148 میلیون تومان در بازار قیمت خوردند. «ساینا» هم همانند سایر محصولات سایپا نیز در بازار بدون تغییر 159 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا 27

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید