رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت خودرو کاهشی شد؛ دلار افزایشی + جدول

کدخبر: ۴۴۸۵۳۶
اقتصادنیوز: برخی از خودروهای پرتیراژهای ایران خودرو در حالی امروز27 مهر 1400 شکل کاهشی در بازار به خود گرفتند که دلار پس از چند روز نوسان رو به پایین امروز با افزایش 300 تومانی در بازار عرضه شد.
قیمت خودرو کاهشی شد؛ دلار افزایشی  + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و از میان 8 محصول پرتیراژ ایران خودرو 3 محصول با افت یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند و قیمت سایر محصولات نیز استپ کرد، با این شرایط می توان گفت بازار ایران خودرویی ها خلاف جهت قیمت دلار حرکت کرد و قیمت در بازار سایپایی ها نیز استپ کرد.

از سوی دیگر بازار خودرو در حالی امروز شکل نزولی به خود گرفته که به گفته فعالان بازار درحال حاضر بازار خودرو با رکود عجیبی روبرو است و نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی افزایش قیمت خودرو در روزهای آینده


وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و «سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

براساس رصد بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند سورن پلاس» ، «پژو 206 تیپ 2» و «پژو 206 تیپ 5» افزایش یک میلیون تومانی قیمت در بازار داشتند.

با این شرایط می توان گفت امروز «سورن پلاس» با افت یک میلیون تومانی در بازار با قیمت 309 میلیون تومان قیمت خورد،  «سمند LX با موتورEF7 » نیز تغییر قیمت نداشت و در بازار 265 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده 206 نیز امروز «پژو 206 تیپ 2» و « پژو 206 تیپ 5» با افت یک میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شدند، رصد بازار حکایت از آن دارد که قیمت «پژو 206 تیپ 2» به 249 میلیون تومان و « پژو 206 تیپ 5» نیز با قیمت 291 میلیون تومان رسید.  «پژو 206 صندوقدار» نیز بدون تغییر در بازار 288 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما «رانا پلاس» امروز تغییر قیمت نداشت و با قیمت 270 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز امروز در بازار استپ کرد و با این شرایط «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار 465 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا معمولی» نیز با قیمت 325 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 27

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید