رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت در بازار خودروهای سایپا + جدول

کدخبر: ۴۴۹۹۴۴
​اقتصادنیوز: امروز 3 آبان 1400 سایپایی ها در بازار رشد قیمت را تجربه کردند و با افزایش قیمت 1 تا 2 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.
رشد قیمت در بازار خودروهای سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت محصولات سایپا در بازار در حالی رقم خورد که سایپایی ها روزهای گذشته را با استپ قیمتی در بازار به پایان رسانده بودند، اما این روند امروز متوقف شد و 4 محصول سایپا با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند و دو خودرو نیز تغییر قیمت نداشتند.

رشد قیمت دلار یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو رشد قیمت خودرو در بازار را به آن نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند که تداوم نوسان رو به بالای دلار افزایش قیمت خودرو در بازار را به همراه داشت.  

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو سردرگمی در بازار نیز موجب شده تا بازار خودرو واکنش های متناقض از خود نشان دهد که این امر بر رفتار بازار اثرگذار بوده است.  همچنین درحال حاضر بازار با رکود عجیبی روبرو است بطوریکه نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند که این امر نیز بر قیمت خودرو در بازار اثرگذار است.


بیشتر بخوانید:افزایش 2 تا 3 میلیونی ایران خودرو یی ها در بازار


 وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «کوییک R »، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» معمولی و «ساینا» در بازار رشد قیمت 1 تا 2 میلیون تومان داشته باشند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» امروز بدون تغییر در بازار با قیمت  328 میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر «کوییکR» نیز رشدی 1میلیون تومانی در بازار داشت و قیمت آن به 174 میلیون تومان رسید.

 «کوییک معمولی» نیز  تغییر قیمت نداشتند و در بازار با قیمت 171 میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر «تیبا 2» معمولی نیز با افزایش 2 میلیون تومانی قیمت در بازار با قیمت 160 میلیون تومان عرضه شد و  «تیبا صندقدار» نیز رشد یک میلیون تومان داشت و قیمت آن در بازار به 149 میلیون تومان رسید. «ساینا» هم افزایش 1 میلیونی قیمت داشت و  در بازار با قیمت 160 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا 2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید