رصد بازار خودرو؛

قیمت تیگو ۸ پرو در ایران اعلام شد

کدخبر: ۴۶۹۶۴۷
تیگو 8 پرو جدیدترین محصول مدیران خودرو برای بازار ایران است که پس از رونمایی‌ و بررسی توسط رسانه‌های مختلف، اکنون قیمت‌گذاری شده است.
قیمت تیگو ۸ پرو در ایران اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران رونمایی رسمی از خودروی فونیکس تیگو 8 پرو با حضور جمعی از مدیران شرکت مدیران خودرو، هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 همچنین با تغییر برند انجام شده توسط مدیران خودرو، این محصول با نشان تجاری فونیکس به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

همچنین در این مراسم مدیران خودرو "کامبیز دیرباز " بازیگر سینما و تلویزیون را به عنوان سفیر تیگو ۸ پرو در ایران معرفی کرد است.

رونمایی رسمی و اعلام قیمت تیگو 8 پرو در ایران با حضور بازیگر سینما و تلوزیون (+ عکس ، فیلم و مشخصات خودرو)

حسین شریعت، عضو هیات مدیره شرکت مدیران خودرو در این مراسم قیمت این خودرو را یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام و گفت: این خودرو ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی داشته در عین حال ۵ سال یا ۱۰ نوبت نیز سرویس رایگان برای آن پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر این که افتخار این شرکت این است که تا به امروز بر روی کاغذ خودرویی نفروخته است، در مورد عدم تحویل به موقع برخی از محصولات که این روزها باعث گلایه مندی خریداران شده گفت: این امکان وجود دارد خودروهای تولید به دلیل قوانین گمرکی و حمل با تاخیر تحویل داده شود که در تلاش برای حل این مشکل هستیم.

Aw9HUuqxgymR

اعلام قیمت 1 میلیارد و 750 میلیون تومانی از سوی مدیران خودرو برای تیگو 8 پرو در این مراسم تعجب خبرنگاران و حتی برخی از میهمانان دعوت شده در این مراسم را به همراه داشت زیر پیش بینی می شد که این خودرو با رقم زیر 1.5 میلیارد تومان به بازار معرفی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید