رئیس رژیم صهیونیستی به گریه افتاد

کدخبر: ۴۰۴۰۹۶
منابع صهیونیستی گزارش دادند که رئیس این رژیم حین صحبت درباره اختلافات داخلی در پارلمان این رژیم گریه کرده است.
رئیس رژیم صهیونیستی به گریه افتاد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس منابع صهیونیستی، شامگاه روز (چهارشنبه)، از گریه «رووین ریولین» رئیس این رژیم در کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی)‌ خبر دادند.

 وبگاه خبری «عربی۲۱» به نقل از روزنامه عبری‌زبان «جروزالم پُست»‌ گزارش داد که ریولین هنگامی که درباره اختلافات داخلی در فلسطین اشغالی صحبت می‌کرده،‌ گریه کرده است و در عین حال، از اینکه طی هفت سال ریاست رژیم صهیونیستی، ریاست شش دوره پارلمان را نیز برعهده داشته، ابراز تأسف کرده است.

طبق این گزارش، رئیس رژیم صهیونیستی همچنین هشدار داد که صورت عدم خرمندی برای ایجاد یک الگوی شراکت به منظور فراهم کردن زمینه برای زندگی بر پایه احترام متقابل، آنچه آن را پایداری اسرائیل خواند، به خطر خواهد افتاد.

اختلافات شدیدی میان احزاب سیاسی در فلسطین اشغالی وجود دارد که این موضوع باعث شده انتخابات این رژیم از سال ۲۰۱۸ همچنان در بن‌بست باقی بماند.

چهارمین رأی‌گیری انتخاباتی طی تقریبا دو سال گذشته در حالی در فلسطین اشغالی برگزار شد که هیچ یک از فهرست‌های انتخاباتی موفق به کسب حدنصاب برای تشکیل کابینه نشدند که این مسئله رئیس رژیم صهیونیستی را مجبور به تعیین مجدد «بنیامین نتانیاهو»‌ به عنوان مأمور تشکیل کابینه کرد؛ نتانیاهویی که خود در سه پرونده فساد، سوءاستفاده از اعتماد عمومی و پذیرفتن رشوه متهم است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید