سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگانّ

افزایش شمار شهرهای قرمز کرونایی هرمزگان

کدخبر: ۴۰۴۱۴۴
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان باتوجه به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌ های مختلف استان گفت: هم اکنون شمار شهرهای با وضعیت قرمز در این استان به هشت مورد افزایش یافته است.
افزایش شمار شهرهای قرمز کرونایی هرمزگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ دکتر فاطمه نوروزیانسخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: شهرستان های بندرعباس، بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، میناب، قشم، کیش و هرمز در وضعیت قرمز کرونای انگلیسی قرار دارند.

وی بیان داشت: در حال حاضر شهرستان‌های جاسک، رودان و حاجی‌آباد در وضعیت نارنجی قرار دارند که با افزایش موارد ابتلا در این شهرستان‌ها، تغییر رنگ احتمالی و قرمز شدن دور از انتظار نیست. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآورشد:  شهرستان های شامل بستک، بشاگرد، سیریک و بوموسی نیز در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته‌اند. 

نوروزیان ادامه داد: در حال حاضر ۲۲۷ بیمار با تشخیص بیماری کرونا در بیمارستان‌ها هرمزگان بستری هستند که از این تعداد ۴۳ نفر در بخش ای سی یو بستری شده‌اند و حال ۱۰ نفر نیز وخیم است.

وی بیان داشت:در شبانه روز گذشته با یک فوتی جدید نیز شمار جان باختگان کرونایی در استان هرمزگان به یکهزار و ۶۷ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآورشد:  تعداد سه هزار و ۲۲۶ بیمار کرونایی در استان نیز در منزل قرنطینه هستند. 

وی با تاکید بر وضعیت بسیار بحرانی استان هرمزگان، از مردم خواست در رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و  حضور نیافتن در تجمع ها و مراسم‌ها از سلامت خود و سایرین مراقبت کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید