اسرائیل: آمریکا به ما نگفته درباره ایران ساکت شوید!

کدخبر: ۴۰۶۴۶۳
سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا با اشاره به اخبار منتشر شده درباره درخواست آمریکا مبنی بر سکوت درباره اتفاقات اخیر در ایران، گفت: واشنگتن چنین درخواستی را مطرح نکرده است.
اسرائیل: آمریکا به ما نگفته درباره ایران ساکت شوید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گیلعاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در مصاحبه‌ای با این شبکه به مذاکرات برجام در وین و پیشرفت‌های حاصل شده در آن اشاره کرد و ناراحتی این رژیم را درباره این موضوع ابراز داشت.

وی ادامه داد: اسرائیل از پیشرفت این گفتگو‌ها و بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران ناراضی است.

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در ادامه درباره درخواست واشنگتن از تل آویو مبنی بر سکوت درباره پرونده ایران ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: چنین درخواستی از سوی آمریکا مطرح نشده است.

گیلعاد اردان در ادامه با اشاره به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره این درخواست آمریکا، بار دیگر مدعی شد که چنین درخواستی اصلا مطرح نشده است.

روز گذشته اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه دولت بایدن، خطاب به اسرائیل اعلام کرده است که به بیان اظهار نظر‌های بی مورد درباره اقدامات و خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران پایان دهد و ضمن هشدار در این رابطه با قاطعیت اعلام کرده است که اسرائیل باید از وراجی خجالت آور درباره ایران دست بردارد، زیرا این اقدامات سبب نابودی تلاش‌های آمریکا در جهت بازگشت به میز مذاکره با ایران خواهد شد.

وی در ادامه از همکاری کامل میان تل‌آویو و واشنگتن خبر داد و مدعی شد: ایران بدنبال سلاح هسته‌ای است.

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا ادامه داد: واشنگتن و تل‌آویو در پی دستیابی به یک هدف مشترک هستند و آن نیز ممانعت از دست‌یابی تهران به سلاح هسته‌ای است.

شورای وزیران رژیم صهیونیستی قرار است در روز یکشنبه جلسه‌ای درباره تحولات ایران برگزار کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید