عاشقانه‌های فرشته حسینی نوید محمدزاده جنجالی‌تر از فایل صوتی ظریف!

کدخبر: ۴۰۸۳۷۶
فرشته حسینی و نوید محمدزاده چند روزی هست که در صدر جستجوی کاربران در فضای مجازی قرار دارند.
عاشقانه‌های فرشته حسینی نوید محمدزاده جنجالی‌تر از فایل صوتی ظریف!

فرشته حسینی و نوید محمدزاده و عاشقانه های این دو بازیگر.کاری نمی شود کرد،مردم ایران از این جنس اخبار دوست دارند.خوششان می آید بدانند،مطلع باشند و پیگیری کنند که کدام بازیگر آقا با کدام بازیگر خانم در ارتباط است؟آیا قرار است ازدواج کنند و هزار یک سوال دیگر.

به همین دلیل هم هست که "فرشته حسینی و نویدمحمدزاده" چند روزی است که در صدر اخبار قرار دارند،نامشان جستجو می شوند و مردم دوست دارند از آنها و رابطه ای که دارند بیشتر بدانند.

امروز حمید جاسمیان پس از سال ها که تیتر روزنامه های کیهان ورزشی و اطلاعات بود دوباره تیتر یک شد.دوباره نامش زنده شد و دوباره خیلی ها فهمیدند که روزی،روزگاری نخستین کاپیتان پرسپولیس در گوشه ای از شهر کنار ما زندگی می کرد اما وقتی که مرد برای همه عزیز شد.

حمید جاسیمان که سال ۱۳۱۵ در آبادان به دنیا آمده بود روز یکشنبه در  ۸۵ سالگی به دلیل ابتلا به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت.

مثل سایر روزهای قبل قرعه کشی ایران خودرو 1400 در صدر جستجوی کاربران بود.دیگر این به یک عادت تبدیل شده است که حتی اگر قرعه کشی ای هم نباشد مردم این جمله را در فضای مجازی جستجو می کنند تا از آخرین اخبار در این مورد با خبر باشند. 

اما یکی از جنجالی ترین جستجوهای کاربران در فضای مجازی مربوط به محمد جواد ظریف و انتشار یک فایل صوتی از او در گفت و گو با سعید لیلاز بود.

در این مصاحبه که درباره سیاست خارجی ایران و مذاکرات برجام و اتفاقات پیرامون آن گفتگو شده، صحبت‌هایی از یک مقام رسمی را می‌شنویم که شاید تا بحال سابقه نداشته است.

این اتفاق در حالی افتاد که انتشار آن فایل هنوز هم حاشیه های خودش را دارد و هر کسی برداشت خودش را از صحبت های ظریف کرده است.با این حال سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه ایران پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد،ضمن اشاره به تحولات سیاست خارجی طی هفته گذشته اشاره درباره انتشار فایل صوتی ظریف گفت:تفاسیر شاذ درباره این فایل برای بعدا باشد. آنچه منتشر شده، یک مصاحبه رسانه‌ای نبود و گفت‌وگوی رسانه‌ای نبود. آنچه انجام شد، یک گفت‌وگوی معمول و محرمانه در دولت بود. رئیس‌جمهور برای انتقال سوابق و تجارب برای دولت‌ بعد نظرشان این بود که اعضای کابینه گفت‌وگوهایی برای ثبت در اسناد داشته باشند.»

سهام عدالت هم مثل روزهای قبل یکی از جستجوهای ویژه کاربران بوده است.آنها با جستجو کردن این جمله واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در تلاش هستند تا به آخرین اطلاعات درباره واریز این سود دست پیدا کنند. 

کرونا و واردات خودرو هم از دیگر جستجوهای پر تعداد کاربران در فضای مجازی بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید