مواردی که پوتین و زلنسکی می‌توانند درباره ‌اش صحبت کنند

کدخبر: ۴۰۸۵۴۵
پسکوفگفت: کرملین معتقد است تنها اقدام صحیح برای کی‌یف، مذاکرات مستقیم با جمهوری‌های خلق خودخوانده دونتسک و لوهانسک و اجرای توافقات مینسک است.
مواردی که پوتین و زلنسکی می‌توانند درباره ‌اش صحبت کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسپوتنیک اعلام کرد، "دیمیتری پسکوف"، سخنگوی کرملین روز سه‌شنبه گفت: "ولادیمیر پوتین"، رئیس‌جمهوری روسیه و "ولودیمیر زلنسکی"، همتای اوکراینی او فقط می‌توانند در مورد مساله‌سازی روابط دوجانبه گفت‌وگو کنند، نه درگیری در شرق اوکراین.

 پسکوف در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر آنکه آیا دو دولت برای آمادگی مذاکرات دوجانبه در تماس هستند یا خیر، گفت: رئیس‌جمهوری به وضوح رویکرد خود نسبت به ابتکار برگزاری مذاکرات و موضوعات بالقوه گفت‌وگو را بیان کرده است: گفت‌وگو فقط می‌تواند بر موضوعات مساله‌ساز روابط دوجانبه متمرکز شود و نمی‌تواند مبتنی بر هدف پیدا کردن راهی برای حل درگیری در جنوب شرقی اوکراین باشد.

پسکوف افزود: کرملین معتقد است تنها اقدام صحیح برای کی‌یف، مذاکرات مستقیم با جمهوری‌های خلق خودخوانده دونتسک و لوهانسک و اجرای توافقات مینسک است.

وی خطاب به خبرنگاران تأکید کرد: روسیه طرف این درگیری نیست و مسکو به این برداشت رسیده که تنها گام صحیح در راستای حل و فصل درگیری، می‌تواند اجرای مفاد مجموعه اقدامات مینسک و نیز انجام گفت‌وگوی مستقیم با نمایندگان و رهبران دو جمهوری‌ خودخوانده باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید