دستگیری رئیس باند فروش سلاح در کرج

کدخبر: ۴۰۸۸۴۸
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سردسته یک باند کشوری خرید و فروش سلاح و مهمات در کرج دستگیر شد.
دستگیری رئیس باند فروش سلاح در کرج

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه که به علت شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شد، گفت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان البرز بر روی سردسته یک باند قاچاق و فروش اسلحه و مهمات در سطح کشور، در پس از تلاش چندین ماهه ماموران، مخفیگاه متهم با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی در شهر کرج شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه این متهم بسیار حرفه‌ای بوده و هیچ گونه ردی از خود به جای نمی‌گذاشت، افزود: در ادامه ماموران با تحت نظر قرار دادن نامبرده، محل نگهداری سلاح و مهمات او را در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را در حین انتقال فشنگ جنگی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۱۸ عدد فشنگ جنگی غیرمجاز کشف شد.

محمدیان با بیان این که این متهم از طریق فضای مجازی اقدام به فروش سلاح و مهمات در سطح کشور می‌کرد، بیان کرد: تلاش برای شناسایی همدستان نامبرده در استان‌های مختلف کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آسایش و امنیت مردم خط قرمز پلیس و دستگاه‌های امنیتی کشور است، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید، فروش و نگهداری سلاح غیرمجاز است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید