سانحه تصادف مرگبار در محور اسفراین _بجنورد

کدخبر: ۴۰۹۰۶۰
براثر واژگونی یک دستگاه تریلر حامل سیمان در محور اسفراین _بجنورد راننده این خودرو براثر شدت جراحات در دم کشته شد.
سانحه تصادف مرگبار در محور اسفراین _بجنورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس مرکز فوریت های پزشکی 115 دانشکده علوم پزشکی اسفراین پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه در محدوده دوراهی روستای رویین در ۲۰ کیلومتری محور اسفراین _ بجنورد رخ داد.

امین کشوری افزود : نیروهای امدادی شهرستان برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند، اما  به دلیل  شدت جراجات وارده  این خوردوی باری در محل حادثه جان باخت.

بنا بر گزارش مردمی نیروهای آتش نشانی شهرداری اسفراین نیز برای جلوگیری از انسداد محور بجنورد- اسفراین برای حمل این خودرو به منطقه اعزام شدند و لاشه خودرو به پارکنیگ نیروی انتظامی  انتقال داده شد.

بررسی اولیه کارشناسان راهنمایی و رانندگی شهرستان اسفراین دلیل وقوع این حادثه را ناشی از سرعت غیر مطمئن خودرو و لغزندگی براثر بارش شدید باران عصرگاهی اعلام شد و نتایج نهایی آن پس از بررسی دقیق کارشناسی اعلام می شود.
                      
محور بجنورد- اسفراین در منطقه اسدلی یکی از گردنه های سخت گذر و برفگیر استان خراسان شمالی است که گاها نیز به دلیل داشتن چندین نقطه حادثه خیز همساله بخشی از سوانح رانندگی استان در این محور رخ می دهد.

استان خراسان شمالی بیش از 6 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که دو سوم آن را محورهای روستایی و مابقی را راههای اصلی تشکیل می دهند به طوری که طول راههای شریانی این استان نیز ۶۳۷ کیلومتر است که ۱,۸ درصد از راه‌های شریانی کشور را به خود اختصاص داد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید