رئیس پلیس راهور البرز:

مجوزهای صادرشده تردد فاقد اعتبار است

کدخبر: ۴۲۷۹۸۷
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: مجوزهای صادره از سوی فرمانداری‌ها برای تردد فاقد اعتبار هستند.
مجوزهای صادرشده تردد فاقد اعتبار است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر؛ غلامعلی شرق رئیس پلیس راهور استان البرز در خصوص ممنوعیت تردد در تعطیلات اظهار کرد: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در راستای مدیریت و مقابله با کنترل پیک پنجم بیماری کووید - ۱۹ تمامی سفرها به سراسر کشور ممنوع اعلام شده است.

وی بیان کرد: در اعمال و اجرای این طرح، تردد و سفر به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و استثنا در نظر گرفته شده صرفاً شامل خودروهای ناوگان عمومی و حمل بار و مسافر بوده و مجوزهای صادره از سوی فرمانداری‌ها نیز در این ایام فاقد اعتبار هستند.

رئیس پلیس راهور استان البرز تصریح کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص محدودیت تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تردد تمامی خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهرهای استان ممنوع بوده و با ناقضان قانون برابر مقررات برخورد خواهد شد.

شرق با بیان اینکه تمامی دوربین‌های ثبت تخلف سطح شهر فعال و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که مالک وسایل نقلیه‌ای مبادرت به مخدوش کردن ارقام پلاک خودروی خود کند نیز وسیله نقلیه او توقیف و راننده به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان از شهروندان خواست: با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای حفظ جان و سلامت خود همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا بزودی شاهد کاهش زنجیره انتقال ویروس خطرناک کرونا باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید