توصیه وزیر کشور به سازمان مدیریت بحران

کدخبر: ۴۳۷۶۶۷
وزیر کشور ضمن بازدید از سازمان مدیریت بحران کشور، با مدیران، کارشناسان و کارکنان این سازمان دیدار کرد.
توصیه وزیر کشور به سازمان مدیریت بحران

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور امروز پنجشنبه ۱۱ شهریور، ضمن بازدید از سازمان مدیریت بحران کشور، با مدیران، کارشناسان و کارکنان این سازمان دیدار کرد.

در این بازدید وزیر کشور در جریان آخرین فعالیت‌های مجموعه عوامل سازمان مدیریت بحران کشور قرار گرفت.

وزیر کشور در جریان این بازدید، بر ارتقاء هماهنگی ها در صحنه حوادث، تهیه طرح خطر پذیری مکان های پر خطر، اندیشیدن تمهیدات لازم قبل از وقوع حوادث طبیعی و همچنین برگزاری رزمایش های آمادگی تاکید کرد و گفت: تلفیق مدیریت دانش و تجربه در مدیریت حوادث طبیعی بسیار موثر است.

استفاده از فناوری های نوین، توسعه ناوگان هوایی جهت آتش نشانی و اورژانس هوایی و همچنین پیش بینی و پایش مناطق مستعد خطر از دیگر تأکیدات وحیدی در جریان بازدید از سازمان مدیریت بحران بود.

وزیر کشور: تلفیق دانش و تجربه در مدیریت حوادث طبیعی بسیار موثر است/ تأکید بر ارتقاء هماهنگی‌ها در صحنه حوادث

وزیر کشور همچنین خاطر نشان کرد: با تخصیص اعتبارات، زمان بندی و فاز بندی تکمیل ساختمان در دست احداث مرکز مدیریت و فرماندهی مدیریت بحران کشور با جدیت پیگیری شود.

در جریان این بازدید، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران، با اشاره به اینکه وزارت کشور مجری سیاست های عمومی دولت در زمینه مسائل داخلی است اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران یکی از حادثه خیز ترین کشورهای جهان محسوب می شود، مدیریت بحران کشور به عنوان یک بحث اساسی و مهم در سیاست های دولت سیزدهم قرار گیرد.

دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور روند برگزاری شورای عالی و ستاد ملی پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران را گزارش  کرد.

وزیر کشور نیز برگزاری منظم این جلسات را در ایجاد هماهنگی میان دستگاههای دخیل در مدیریت بحران و اجرای قانون مدیریت بحران موثر دانست و بر آن تأکید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید