هشدار؛ فریب سارقان مامورنما را نخورید!

کدخبر: ۴۴۱۳۸۵
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص سؤاستفاده سارقان از عنوان ماموران بهداشت برای سرقت از منازل مردم هشدار داد.
هشدار؛ فریب سارقان مامورنما را نخورید!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ" حسین تُرکیان" بیان داشت: اخیراً با گزارش هایی مواجه بودیم مبنی بر اینکه سارقان با معرفی خود به عنوان ماموران بهداشت مردم را فریب داده و به این بهانه وارد منزل انها می شدند و اقدام به سرقت اموالشان می کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات هوشمندانه و خاص پلیسی برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار جدی پلیس قرار دارد و این افراد به زودی دستگیر و به مجازات اعمال مجرمانه خود خواهند رسید افزود: به شهروندان هشدار می دهیم که فریب این افراد را نخورده و از باز کردن درب و راه دادن آنها به داخل منزل خودداری کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه ماموران بهداشت دارای کاور مخصوص و کارت شناسایی و فرم های مربوطه از اداره بهداشت هستند تصریح کرد: شهروندان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم و مقابله با سارقان می بایست از کسانی که ادعا می کنند مامور بهداشت و یا هر سازمان و نهاد دیگری هستند کارت شناسایی مطالبه کنند.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده این افراد بلافاصله با پلیس تماس گرفته و مشخصات ظاهری این افراد را اعلام کنند تا در اسرع وقت با این مجرمان برخورد و از ارتکاب جرایم دیگر توسط آنان جلوگیری به عمل آید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید