عجیب ترین جراحی های پلاستیک دنیا + عکس

کدخبر: ۴۴۱۷۷۹
در حالی که جراحی پلاستیک برای زیبایی کاربرد دارد ولی برخی از افراد دلایل مختلفی پس از جراحی پلاستیک، چهره هایشان به طور وحشتناکی تغییر می کند.
عجیب ترین جراحی های پلاستیک دنیا + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، علاقه به زیبایی و تلاش برای داشتن چهره و ظاهری جذاب تر از خصوصیات ذاتی هر انسانی است برای همین تمام مردم جهان به هر شکلی به این مورد توجه داشته و سعی در حفظ و افزایش زیبایی خود دارند، اما در این بین برخی از مسیر طبیعی خارج شده و در بحث جراحی های زیبایی دچار زیاده روی می شوند که نتیجه ی آن وضعیتی است که در این بخش از گوناگون نمناک چند نمونه از آن را مشاهده می کنید.

"هانگ میوکو" معروف به معتاد جراحی پلاستیک و اهل کشور کره با تزریق روغن خوراکی به صورت خود را به وضعیتی که مشاهده می کنید در آورده. از قرار معلوم او برای رفع چین و چروک صورت و جوانسازی بارها به پزشک مراجعه کرده بود و تزریقات را در مطب انجام میداد تا اینکه پزشکش سرنگ مخصوص و مقداری سیلیکون به او داد تا این کار را در خانه انجام دهد. بعد از مدتی او به جای سیلیکون، روغن مصرفی در آشپزخانه اش را به صورتش تزریق کرد و برای زیباتر شدن این اقدام در نوع خود عجیب را انجام داد. 

مرد

"جوزلین وایلدنستین" معروف به هیولای 4 میلیون دلاری  آمریکا طی چند سال چهره ی زیبا و طبیعی خود را به چهره ای غیرقابل تحمل تبدیل کرده و این غیرطبیعی بودن باعث جلب توجه همگان به او شده، وضعیتی که برای بسیاری قابل تحمل نیست و حتی موجب ترس آنها می شود. او 4 میلیون دلار برای جراحی پلاستیک صورتش خرج کرد اما نه تنها زیباتر نشده بلکه لقب زن شیرجنگل و زن گربه ای را از آن خود کرد. 

جاکلین ویلدنستین

"مایکل جکسون" خواننده ی مشهوری که ماجرای جراحی پلاستیک بینی او یکی از موضوعات پرسرچ گوگل است چرا که به دفعات بسیار این عمل زیبایی را تکرار کرد تا جایی که اثری از بینی روی صورتش نماند و بینی اش به قدری کوچک شد که برخی معتقدند برای پوشاندن این عیب ، مایکل مجبور به استفاده از بینی مصنوعی شده بود.

 مایکل

"پتی برنز" خواننده ی معروفی که بیشترین پس اندازش را صرف جراحی پلاستیک کرده است که اصرار او به تغییر فرم لبها و دیگر اعضای صورتش، چهره ی اصلی او را به نوعی محو ساخت.

 لب زشت

" دنیس آونر " معروف به مرد گربه ای که برای توصیف تمام اقدامات عجیب او برای تغییر شکل و ظاهرش، تنها همین یک عکس کافیست.

مرد گربه ای

"اریک اسپارگ" مرد مارمولکی که علاوه بر جراحی های پلاستیک غیرعادی روی صورتش، تغییراتی در پوست بدن خود نیز داد تا هرچه بیشتر شبیه مارمولک شود.

 مرد مارمولکی

"جکی استالونه" با بوتاکس جراحی پلاستیک بینی کاشت گونه و.... از چهره ی زیبا و طبیعی اصلی خود به وضعیتی رسید که مشاهده می کنید.

 زن

"آماندا لپوره " فردی است که در حد جنون جراحی پلاستیک انجام داده و از سن 19 سالگی به هر شکلی سعی در تغییر خود داشته.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید