خاطره جالب رسول نجفیان از دوران تحصیل

کدخبر: ۴۴۲۸۸۵
اقتصادنیوز : رسول نجفیان با اشاره به خاطره‌ای از دوران تحصیلش از روزگاری گفت که جایگاه معلم آن‌قدر در ذهنش بالا بود که باورش نشد معلمش در حال خرید نان است و دیدن این صحنه او را به گریه انداخت.
خاطره جالب رسول نجفیان از دوران تحصیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، رسول نجفیان، بازیگر، خواننده و کارگردان در برنامه‌ای تلویزیونی از مقام و جایگاه ارزشمند معلمانِ دوران تحصیلش در ذهن خود گفت. 

او با اشاره به خاطره‌ای از دوران کودکی‌اش، گفت: «من نام تمام معلمین دوران تحصیلم را که ورای وظیفه‌شان، عمل می‌کردند، در خاطر دارم. درواقع در کنار معلمینی که تنها وظیفه‌شان را انجام می‌دادند و منتظر تعطیلی بودند، معلمین دیگری هم داشتیم که کلاس‌شان حتی در روز جمعه هم برپا بود و با رفتارشان، بیش از درس مودنظر به ما درس زندگی می‌آموختند.

من به شدت تحت تاثیر این‌ها بودم و مقام‌شان آن‌قدر برایم والا و ارزشمند بود که یک روز که یک نفرشان را در صف نانوایی دیدم و فهمیدم معلم‌مان هم سنگک می‌خورد از ترس به گریه افتادم. چرا که اصلا فکر نمی‌کردم «معلم» هم نان بخورد. خاطرم هست کنار ستون ایستاده بودم و گریه می‌کردم و باورم نمی‌شد. می‌خواهم بگویم مقام او در ذهن من چه‌قدر بالا بود.» 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید