راز عجیب ازدواج یک پسربچه با زنی جوان+عکس

کدخبر: ۴۴۲۹۹۲
اقتصادنیوز : مدت کوتاهی پس از انتشار تصاویر مراسم ازدواج زوج جوانی در مکزیک موج انتقادها در شبکه های اجتماعی به راه افتاد ؛ غافل از اینکه این تصاویر واقعیتی را در خود پنهان داشت که کسی متوجه آن نشده بود.
راز عجیب ازدواج یک پسربچه با زنی جوان+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،خیلی زود مثل یک ویروس در فضای مجازی منتشر شد ؛ تصاویر مراسم ازدواج پسری کم سن و سال با دختری جوان و بالغ . نظرات و واکنش ها به سمتشان سرازیر شد غافل از اینکه کاربران فضای مجازی اصل ماجرا را بدانند. ماجرایی به نظر نمیرسید و هرچقدر هم به تصاویری که در این بخش منتشر شده با دقت نگاه می کردید بازهم چیز عجیبی قابل تشخیص نبود ؛ بله درست است چون اصل ماجرا در تصاویر مشخص نبود و مسئله مربوط به واقعیتی بود که در تصاویر قابل دیدن و تشخیص نبود.

اصل واکنش کاربران با دیدن این تصاویر به دلیل سن پایین داماد و بالاتر بودن سن عروس بود ؛ کاملا طبیعی است که به هیچ وجه ازدواج یک پسر نوجوان با دختری جوان مورد قبول نباشد و هیچ فرهنگ و ملیتی آن را جایز ندانند ولی چرا این ازدواج کاملا جایز بوده و همه میهمانان کاملا با خوشحالی در مراسم حضور دارند؟

ازدواج پسربچه

ماجرای جنجالی ازدواج پسربچه با زن جوان 

رسانه های مکزیکی پس از این واکنش ها و ابهامات گزارش دادند که قهرمانان عکس های ویروسی در طول یک جشن دو روزه در شهر بومی Xaltianguis، Acapulco، که با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرده است مرد جوانی است به نام "جاناتان". گرچه داماد مثل یک دانش آموز ابتدایی به نظر می رسد ولی او در واقع یک مرد 19 ساله جوان است که از یک بیماری نادر رنج می برد است که باعث اختلال در رشد او شده و موجب می شود او خیلی جوانتر از سن خود به نظر برسد با وجود وضعیت او، جاناتان موفق شد عشق را پیدا کند و آخر هفته گذشته او و دختر مورد علاقه اش مراسم ازدواج خود را برگزار کردند.

ازدواج جنجالی پسربچه

ماجرای ازدواج این پسربچه با زن جوان چیست؟

تصاویر متعلق به یک مراسم ازدواج قانونی و تایید شده است و باید گفت که این مراسم نه شوخی بود نه یک چالش، فقط شاد ترین روز یک زن و شوهر جوان در روز ازدواجشان بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید