دسترسی بیماران بیمارستان میلاد به مترو

کدخبر: ۴۴۳۱۱۰
اقتصادنیوز :‌ ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ و ورودی دوم ایستگاه برج میلاد در خط ۷ مترو تهران آماده بهره‌برداری شد.
دسترسی بیماران بیمارستان میلاد به مترو

به گزارش اقتصادنیوز ، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران با اعلام مطلب فوق افزود: یک ایستگاه جدید و یک ورودی مهم در خطوط ۶ و ۷ تکمیل و آماده افتتاح شده‌اند.

ورودی دوم ایستگاه برج میلاد که در ضلع شرقی بلوار آرش واقع شده است، دسترسی مراجعان بیمارستان میلاد (بیمه‌شدگان تامین اجتماعی) و دانشگاه علوم پزشکی ایران به این ایستگاه را تسهیل می‌کند. این امر یکی از خواسته‌های اصلی شهروندانی است که طی چند ماه گذشته از ورودی نخست ایستگاه برج میلاد استفاده کرده‌اند. ورودی قبلی ایستگاه مذکور، آذر ماه سال گذشته به بهره‌برداری رسیده بود.

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه به آخرین وضعیت ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ اشاره کرد و افزود: طی بازدیدی که اواخر هفته گذشته از این ایستگاه به عمل آمد، دست‌اندرکاران امر در بخش‌های ساختمانی و تجهیزاتی، اتمام عملیات اجرایی محوله را رسماً اعلام کردند.

به این ترتیب امکان بهره‌برداری از سیزدهمین ایستگاه خط ۶ که در مجاورت با خیابان‌های پرترددی از قبیل ۱۷ شهریور، شهید رضایی (منصور) و در مرز مناطق ۱۲ و ۱۵ شهرداری تهران قرار دارد، عملاً فراهم شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، امام همچنین از ادامه تلاش‌ها برای افتتاح ایستگاه توحید به عنوان ایستگاه بعدی این شبکه حمل و نقلی یاد کرد و گفت: عملیات اجرایی سایر ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ در حال پیگیری است و با تزریق به‌موقع منابع مالی مورد نیاز، در نیمه دوم سال جاری نیز شاهد بهره‌برداری از چند ایستگاه مهم و پر تقاضای سفر در شبکه مترو خواهیم بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید