موج ششم کرونا در راه است؟

کدخبر: ۴۴۷۷۵۶
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مدت دو ماه اخیر با مشارکت مردم روند واکسیناسیون تسریع شده و تاکنون بیش از ۷۰ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق‌شده است.
موج ششم کرونا در راه است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، امروز نقشه جدید کرونایی کشور منتشر شد و همزمان هشدار داده شد که شهرهای قرمز از ۷ شهر به ۹ شهر افزایش یافته است.

امروز نقشه جدید کرونایی کشور منتشر شد. نکته قابل توجه در آن، آبی شدن بخشهای عمده ای از استانهای جنوب شرقی و همچنین افزایش شهرهای قرمز به ۹ شهر بود که نشان می دهد کرونا در برخی استانها به خصوص در غرب کشور در حال افزایش بیماران است. 

سئوال اینجاست آیا با این نشانه ها باید منتظر طغیان ششم بیماری در کشور باشیم؟ 

مهمترین اخبار کرونایی امروز در ذیل آمده است:

وزیر بهداشت: ایران یکی از سریع‌ترین کشورها در واکسیناسیون است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مدت دو ماه اخیر با مشارکت مردم روند واکسیناسیون تسریع شده و تاکنون بیش از ۷۰ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق‌شده است.

مرگ ۱۸۱ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۸۱ نفر دیگر به تعداد قربانیان کووید ۱۹ در کشور افزوده شد.

هشدار! افزایش شهرهای قرمز به ۹ شهر

گزارش‌ها حاکی از آن است که هم‌اکنون؛ ۹ شهرستان قرمز، ۱۰۶ شهرستان نارنجی، ۲۲۸ شهرستان زرد و ۱۰۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

افزایش شهرهای قرمز کرونایی نشانه موج ششم بیماری است؟

فیلمبرداری حرفه‌ای از تزریق واکسن مردم، در ازای ۲۰ میلیون تومان!

تب تند عکاسی از لحظه تزریق واکسن کرونا، برخی را به فکر درآمدزایی انداخته است. برخی آتلیه‌ها برای عکاسی و فیلم‌برداری از تزریق واکسن کرونا تا ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

رئیسی: در مقابله با کرونا سیاست ما باید اقناعی باشد نه اجباری

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه واکسیناسیون عمومی باید با قوت ادامه یابد، گفت: دانشگاهیان و صاحبان تریبون در ترغیب و تشویق مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا نقش دارند.

خبر مهم ضرغامی درباره وام های کرونایی

عزت‌الله ضرغامی با اعلام عضویت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ستاد ملی مدیریت کرونا، از امهال وام کرونا تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

کدام اختلالات روانی‌ در انتظار مبتلایان به کرونا است؟

مدیر گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق اعلام کمیته تخصصی سلامت روان کووید ۱۹، در ایران ۲۹ درصد بیماران کرونایی دچار اختلالات روانپزشکی می‌شوند.

دکتر گویا: سرما و ازدحام احتمال برخاستن موج ششم کرونا را افزایش می‌دهد

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره احتمال بروز موج ششم بیماری کرونا در کشور، الزام رعایت موارد بهداشتی در کنار واکسیناسیون، توزیع واکسن پاستور در دانشگاه‌های علوم پزشکی و استفاده از ماسک را از مردم خواستار شد.

نقشه کرونایی ایران در ۲۴ مهر ۱۴۰۰

نقشه جدید کرونایی کشور در ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ منتشر شد.

افزایش شهرهای قرمز کرونایی نشانه موج ششم بیماری است؟

کسانی که واکسن نمی‌زنند حتماً این گزارش را ببینند

دکتر علیرضا صداقت، فوق تخصص بیهوشی، در این ویدیو درباره نتایج مطالعات صورت گرفته روی افراد واکسینه شده توضیح داده است. نتایجی که در تصمیم‌گیری برای انجام واکسیناسیون تاثیر گذار است. 

خودمختاری دانشگاه‌ها در بازگشایی حضوری کلاس‌های درس

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای جذب بیشتر نخبگان و بهره‌مندی کشور از توان آنها، این وزارتخانه از نخبگان علمی و دانشگاهی کشور به صورت ویژه حمایت می‌کند.

نشانه‌های پیشرفت کرونا در بدن کدامند؟

با علائمی که نشان می‌دهد ویروس کرونا در بدن شما درحال پیشرفت است آشنا شوید. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید