تصاویر سرقت مسلحانه خونین از طلا فروشی در مرودشت

کدخبر: ۴۴۸۲۲۳
فرمانده انتظامی استان فارس از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در شهرستان مرودشت خبر داد و گفت: دو سارق هنگام فرار از محل سرقت دستگیر شدند.
تصاویر سرقت مسلحانه خونین از طلا فروشی در مرودشت

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان‌های این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این رابطه موفق شدند ۲ سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش‌ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجرای طرح مهار، ۲ همدست دیگر این سارقان نیز که با یک سواری پژو پارس متواری شده بودند در محور شیراز-اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص ۲ قبضه اسلحه شکاری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی ۴ سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس هستند.

این مقام انتظامی هشدار داد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که پلیس با همکاری دستگاه قضا به آن‌ها اجازه نخواهند داد که آسایش و آرامش مردم را سلب کنند.

او گفت: در این خصوص ۳ نفر از کسبه محل به علت تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی از سوی سارقان مجروح و سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سردار حبیبی به همراه جمعی از معاونان جهت عیادت و پیگیری مراحل درمان ۳ کسبه مجروح به بیمارستان مراجعه کردند که حال هر ۳ نفر آن ها خوب است.

ماموران نیروی انتظامی

دستگیری سارقان طلافروشی

عیادت فرمانده انتظامی فارس از مجروحان سرقت طلافروشی

عیادت از مجروحان سرقت طلافروشی در مرودشت

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید