این استان امروز فوتی کرونایی نداشت

کدخبر: ۴۴۸۸۵۱
سعید کشمیری گفت: در روز گذشته با بستری ۳۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر، شمار بیماران مبتلا به کرونا در استان به ۱۱۴ نفر رسیده است.
این استان امروز فوتی کرونایی نداشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در شبانه روزگذشته فوتی ناشی از کرونا در این استان به ثبت نرسید.

روابط عمومی دادگستری استان بوشهر چهارشنبه به نقل از سعید کشمیری اعلام کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۹۹۰ نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۳۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر شمار بیماران مبتلا به کرونا در استان به ۱۱۴ نفر رسیده است.

کشمیری اضافه کرد: در زمان حاضر ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این مجموع ۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۳۷  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۹ نفر از آنها مثبت قطعی بوده ‎اند.

وی افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۷هزار و ۳۳۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

براساس گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۵۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت آبی کم خطر کرونایی و ۵۰ درصد نیز در وضعیت زرد با خطر متوسط کرونایی قرار دارند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید