لقب جالب اماراتی ها به مهدی قایدی

کدخبر: ۴۵۶۵۶۸
روزنامه مشهور الاتحاد امارات در شماره امروز خود با تیتر "قایدی مسیِ الفرسان"به تمجید از این بازیکن ایرانی پرداخته است.
لقب جالب اماراتی ها به مهدی قایدی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، شباب الاهلی در دیداری از هفته دهم رقابت های لیگ امارات، در دربی دبی برابر النصر به تساوی یک – یک رسید تا این تیم برای سومین هفته متوالی بازی را با یک نتیجه مساوی به پایان برساند. در این دیدار مهدی قایدی از دقیقه ۵۹ به جای محمد جمعه وارد زمین شد و در دقیقه ۶۳ دروازه حریف را باز کرد.

روزنامه مشهور الاتحاد امارات در شماره امروز خود با تیتر "قایدی مسیِ الفرسان"به تمجید از این بازیکن ایرانی پرداخته است. الفرسان لقب شباب الاهلی و به معنای شوالیه های سرخ است. در این گزارش آمده است: حضور مهدی قایدی بازیکن ایرانی شباب الاهلی در مسابقات، نه با دقایق بازیش، بلکه با اضافه شدن او و تاثیری که در هر حضوری که در ترکیب الفرسان می گذارد، سنجیده می شود.

علیرغم نیمکت نشینی، اما همواره روی او به عنوان یک برگ برنده در دستان مهدی علی (سرمربی شباب الاهلی) حساب می شود. حضور او در لیگ کشورمان با داشتن استعداد بالای فوتبالی، دریبل های موفق و توانایی اش در نفوذ به خط دفاعی حریف، توجه ها را به خود جلب کرده و قلب هواداران را مجذوب خود کرده است. او تور دروازه ها را به لرزه در می آورد، راه حل های گلزنی پیدا می کند و و به تیمش کمک می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید