تردد در زاینده رود اصفهان ممنوع شد + فیلم

کدخبر: ۴۵۸۸۶۸
اقتصادنیوز: از بامداد امروز محدودیت های تردد ویژه ای در حاشیه رودخانه زاینده رود در اصفهان اعمال می شود.
تردد در زاینده رود اصفهان ممنوع شد + فیلم

 

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در این باره گفت: بر اساس مصوبه‌های ابلاغ شده این محدودیت‌ها از ساعت ۵ صبح ۱۲ آذر در حاشیه زاینده رود و مسیر‌های منتهی به پل خواجو اجرا می‌شود.​

سرهنگ محمد رضا محمدی افزود: فردا تردد و توقف خودرو‌ها در خیابان‌های شرق پل خواجو در محدوده پل غدیر واز غرب در محدوده میدان انقلاب و سی و سه پل به سمت پل خواجو در شمال و جنوب رودخانه و خیابان‌ها و کوچه های منتهی به آن ممنوع است.

وی با بیان اینکه موتورسواران در هیچ شرایطی اجازه تردد در این محدوده‌ها را ندارند گفت: خودرو‌های پارک شده در این خیابان‌ها با یدک کش به پارکینگ منتقل می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد: توقف و تردد هرگونه وسایل نقلیه اعم‌ از خودرو و موتورسیکلت در حاشیه زاینده رود ممنوع است.

سرهنگ‌ محمدی اظهار کرد: از ساعت ۵ بامداد صبح امروز (جمعه ۱۲ آذر ماه) توقف و تردد هرگونه وسیله نقلیه در حاشیه‌های شمالی و جنوبی زاینده رود، حد فاصل پل غدیر تا میدان‌ انقلاب و پل غدیر تا و سی و سه پل ممنوع است.

وی افزود: فردا در تمام مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به حاشیه زاینده رود حد فاصل پل غدیر تا هتل پل ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان: در صورت هرگونه توقف در مسیرهای یاد شده وسیله نقلیه از محل منتقل می‌شود.

سرهنگ محمدی از شهروندان ساکن محدوده ممنوعیت تردد بابت همکاری با پلیس تشکر و بابت اعمال محدودیت عذرخواهی کرد.

گفتنی است؛ معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی اصفهان در اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه با هرگونه تجمع در اصفهان برخورد خواهد شد نوشت: «مردم اصفهان باید از شرکت در تجمع‌ها خودداری کنند و مراقب سوء استفاده معاندین باشند.»

محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان نیز گفت: هیچ‌گونه درخواستی برای تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده و هرگونه تجمعی غیرقانونی است.

محمدصادق ابطحی، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان، هم در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: هیچ‌گونه برنامه‌ای جهت اقامه نماز باران در سطح این استان از طریق مراجع قانونی اعلام نشده و مردم مراقب اهداف دشمنان باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید