امیدواری وزیر اطلاعات برای افزایش رفاه مردم در آینده‌ای نزدیک

کدخبر: ۴۶۵۶۸۷
خطیب از عزم دولت برای بهبود معیشت مردم گفت و اظهار داشت: تلاش دولت بر این است که رانت‌هایی که به نام معیشت مردم ایجاد شده و عده‌ای را با بهره‌گیری از امکانات کشور و بیت المال ثروتمند کرده، حذف شود.
امیدواری وزیر اطلاعات برای افزایش رفاه مردم در آینده‌ای نزدیک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسکانیوز،‌ وزیر اطلاعات از عزم دولت سیزدهم برای بهبود معیشت مردم خبر داد و با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: مردم در این روز با حضور در خیابان‌ها یکبار دیگر دشمنان را مأیوس کردند و نشان دادند همچنان پای بند به انقلاب و رهبری هستند.

وزیر اطلاعات و استاندار خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار و گفتگو کردند. این دیدار در بدو ورود حجت الاسلام و المسلمین خطیب به بیرجند صورت گرفت.

 وزیر اطلاعات: رانت‌های معیشتی را حذف می‌کنیم

وزیر اطلاعات در این دیدار، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یوم الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: مردم در این روز با حضور در خیابان‌ها یکبار دیگر دشمنان را مأیوس کردند و نشان دادند همچنان پای بند به انقلاب، رهبری و آرمان‌های امام و شهدا هستند.

خطیب از عزم دولت برای بهبود معیشت مردم گفت و تصریح کرد: تلاش دولت بر این است که رانت‌هایی که به نام معیشت مردم ایجاد شده و عده‌ای را با بهره‌گیری از امکانات کشور و بیت المال ثروتمند کرده، حذف شود.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گرفته است، اظهار داشت: نمونه‌ای از این تلاش‌ها، تأمین واکسن مورد نیاز کشور بود که با پیگیری‌های رئیس جمهور و بسیجِ همه وزارتخانه‌ها و توان کشور محقق شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم و محدویت‌های کشور گفت: امیدواریم با تصمیمات گرفته شده از سوی دولت، در آینده‌ای نزدیک، گام‌های موثری برای رفاه مردم برداشته شود.

خطیب با اشاره به اینکه با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن، وضعیت ارز و درآمدهای دولت و همچنین فروش نفت خوب است گفت: دولت مردمی نشان داد در سخت‌ترین شرایط با همت و تلاش و توکل بر خدا می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه رئیس جمهور و دولت به ارتباط با همسایگان است و در مدتی که از استقرار دولت گذشته، ارتباطات خوبی با کشورهای منطقه برقرار شده است گفت:این ارتباطات باعث شده تا فضای تحریم‌ها شکسته شود و افق‌های روشنی برای تجار و تولیدگنندگان کشور ایجاد شود.

امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج امنیت و اقتدار است

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار، جایگاه وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی را برای هر کشوری مهم خواند و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌ها و خطرات بسیاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی می‌شود که این اقدامات جای تقدیر دارد.

آیت الله عبادی امنیت را در هر جامعه‌ای شرط اول همه کارها دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود قرار گرفتن در منطقه‌ای ناامن، با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح در اوج امنیت و اقتدار است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به شکست‌های پی در پی توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: در این سال‌ها مردم پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و دشمن را به عقب نشینی وادار کرده‌اند و حالا هم دولتی در تراز انقلاب اسلامی به مانند دولت شهید رجایی انتخاب کرده‌اند.

عبادی با اشاره به اینکه باید برای نجات بشر مکتب اسلام حقیقی و اسلام ناب به میدان آید و جهان را از شر استکبار جهانی نجات دهد گفت: امروز این موضوع نه تنها در کشور ما و منطقه، بلکه در کشورهای غربی به یک باور تبدیل شده است.

حضور با صلابت مردم در نهم دی خط بطانی بر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است

استاندار خراسان جنوبی نیز حضور با صلابت مردم در نهم دی را خط بطانی بر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: در این سال‌ها با وحدت و همدلی مردم و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری، تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده و از این پس هم دشمنان نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یابند.

حضور در جلسه شورای تأمین به منظور تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان و حضور در برنامه محوری گرامیداشت نهم دی ماه از جمله برنامه‌های وزیراطلاعات در جریان سفر به خراسان جنوبی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید