هنرمند خوشنویس دچار سانحه رانندگی شد / اکبر ساعتچی به سوگ مادر نشست

کدخبر: ۴۶۹۲۴۱
اقتصادنیوز: سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد: اکبر ساعتچی هنرمند پیشکسوت خوشنویس کشور دچار سانحه رانندگی شد و مادر ایشان نیز دار فانی را وداع گفت.
هنرمند خوشنویس دچار سانحه رانندگی شد / اکبر ساعتچی به سوگ مادر نشست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سیدعباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام اینکه اکبر ساعتچی به همراه مادرش چهارشنبه شب تصادف رانندگی داشته است، به خبرنگار مهر گفت: حدود ساعت ۲۳ چهارشنبه شامگاه ۲۲ دی بود که از تلفن همراه استاد با من تماس گرفته شد که مأمور اورژانس به من تصادف ایشان را خبر داد. من هم برادرم را برای رسیدگی به وضعیت استاد ساعتچی مأمور کردم.

وی با بیان اینکه متأسفانه مادر استاد اکبر ساعتچی در زمان تصادف رانندگی، فوت می‌کند، گفت: اورژانس استاد ساعتچی را به بیمارستان شهید رجایی قزوین انتقال می‌دهد. تا ساعت ۳ صبح کارهایشان انجام شد. همچنین از مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین، آقای اسماعیلی تشکر می‌کنم که معاون هنری خود را مأمور پیگیری وضعیت استاد کردند.

عظیمی درباره وضعیت عمومی اکبر ساعتچی نیز بیان کرد: استاد ساعتچی وضعیت‌ عمومی خوبی دارند. ۲ دنده‌شان شکسته و مچ دست و پای‌شان در رفته است. مشکوک به شکستگی لگن نیز بودند. استاد خونریزی داخلی ندارد و شکستگی دنده به ریه صدمه‌ای وارد نکرده است. جمعه از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل شدند و امروز شنیدم استاد قرار است به تهران منتقل شوند.

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین گفت: امروز نیز به تبریز رفتم و جویای احوال استاد قره‌باغی شدم که در بیمارستان حضرت ولیعصر این استان بستری هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید