یک درخواست فوری برای استعفای جانسون

کدخبر: ۴۶۹۵۱۲
اقتصادنیوز: کر استارمر، رهبر حزب مخالف کارگر در انگلیس در مصاحبه‌ای عنوان کرد بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در ارتباط با برپایی مهمانی‌های جنجالی‌اش در داخل محل دفتر نخست وزیری در زمان اعمال محدودیتهای مربوط به قرنطینه اجباری برای مقابله با شیوع کروناویروس، قوانین را نقض کرد و سپس درباره آن دروغ گفت.
یک درخواست فوری برای استعفای جانسون

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز اعلام کرد، رهبر حزب مخالف کارگر در انگلیس به نخست وزیر این کشور حمله و تاکید کرد که او دروغ گفته و قانون را زیر پا گذاشته است.

کر استارمر، رهبر حزب مخالف کارگر در انگلیس در مصاحبه‌ای عنوان کرد بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در ارتباط با برپایی مهمانی‌های جنجالی‌اش در داخل محل دفتر نخست وزیری در زمان اعمال محدودیتهای مربوط به قرنطینه اجباری برای مقابله با شیوع کروناویروس، قوانین را نقض کرد و سپس درباره آن دروغ گفت.

استارمر به بی.بی.سی با استناد به عذرخواهی بوریس جانسون از پارلمان از بابت شرکت در چنین مهمانی‌هایی گفت: ‌من فکر می‌کنم او قوانین را نقض کرد. من فکر می‌کنم او مرتکب اقداماتی شد که قوانین را نقض کردند. من فکر می‌کنم که او متعاقبش درباره آنچه که اتفاق افتاد دروغ گفت.

شش قانونگذار حزب محافظه کار انگلیس به دنبال افشای رسوایی شرکت بوریس جانسون در مهمانی‌های جنجالی در محل مقر نخست وزیری در زمان اجرای محدودیتهای مربوط به مقابله با شیوع کروناویروس خواستار استعفای این نخست وزیر انگلیس شده‌اند.

استارمر با اشاره به اینکه در ارتباط با استعفای جانسون نیازی به صبر کردن تا زمان انتشار نتایج تحقیقات یک کارمند ارشد درباره این رسوایی نیست، تاکید کرد:‌ حقایق، خودشان گویای همه چیز هستند. کشور ما تصمیمش را گرفته است. آنچه که اتفاق افتاد به شکلی خیره کننده آشکار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید