حمله وحشتناک آدمخوار فرانسوی به زن ۷۳ ساله

کدخبر: ۴۷۱۸۶۰
ژرمی رمبو، آدم‌خوار فرانسوی عضو سابق ارتش فرانسه که اکنون ۳۴ سال دارد در سال ۲۰۱۳ پس از قتل یک کشاورز ۹۰ ساله زبان و قلب او را کباب کرده و خورده بود.
حمله وحشتناک آدمخوار فرانسوی به زن ۷۳ ساله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از یورونیوز پلیس فرانسه توانست ژرمی رمبو را که روز چهارشنبه در یکی از خیابان‌های شهر تولوز به یک زن ۷۲ ساله حمله کرد بازداشت کند.

مردی فرانسوی که به «آدم‌خوار پیرنه» معروف شده است پس از فرار از بیمارستان محل نگهداری خود به یک نفر در شهر تولوز حمله کرد.

ژرمی رمبو، عضو سابق ارتش فرانسه که اکنون ۳۴ سال دارد در سال ۲۰۱۳ پس از قتل یک کشاورز ۹۰ ساله زبان و قلب او را کباب کرده و خورده بود.

او در سال ۲۰۱۸ پس از بررسی‌های پزشکی و روانپزشکی از نظر کیفری مسئول اعمال خود تشخیص داده نشد. به این ترتیب بنا به تصمیم مقامات فرانسه از او در یک بیمارستان ویژه بیماران روانی نگهداری می‌شد.

پلیس فرانسه توانست ژرمی رمبو را که روز چهارشنبه در یکی از خیابان‌های شهر تولوز به یک زن ۷۲ ساله حمله کرد بازداشت کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده او در جریان انتقالش از بیمارستانی به بیمارستان دیگر به دلیل «سهل‌انگاری» کادر پزشکی موفق به فرار شد.

ژرمی رمبو طی سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به عنوان سرباز ارتش فرانسه به افغانستان اعزام شده بود. او در توجیه قتل یک کشاورز ۹۰ ساله در سال ۲۰۱۳ گفته بود که «صداهایی» می‌شنید که به او دستور می‌داد تا به این پیرمرد که ژرمی رمبو وی را از اعضای طالبان تصور می‌کرد حمله کند.

در پرونده ژرمی رمبو پیش از اعزامش به افغانستان نشانه‌ای از «اختلال روانی» دیده نمی‌شد. او سابقه پنج سال خدمت در ارتش فرانسه را دارد.

زن مسنی که ژرمی رمبو روز چهارشنبه به او حمله کرد برای گرداندن سگ خانگی‌اش در حال عبور از یکی از خیابان‌های تولوز بود. این شهر در نزدیکی رشته‌کوه پیرنه در جنوب غربی فرانسه واقع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید