فعال سیاسی اصولگرا: رئیس جمهور توانست افکار عمومی را آرام کند

کدخبر: ۴۹۴۷۲۲
حمید رضا ترقی با اشاره به اظهارات رئیس درباره اصلاح نظام یارانه ای کشور گفت: توضیحات رئیس جمهور اگرچه قدری دیر انجام شد، اما توانست افکار عمومی را آرام کند و التهابات جامعه که به خاطر بی اطلاعی نسبت به ابعاد این طرح ایجاد شده بود را از بین ببرد.
فعال سیاسی اصولگرا: رئیس جمهور توانست افکار عمومی را آرام کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه اقناع مردم می تواند آنها را در اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه ای همراه کند، گفت: رئیس جمهور با تبیین برنامه دولت توانست افکار عمومی را آرام کند.

حمید رضا ترقی با اشاره به اظهارات رئیس درباره اصلاح نظام یارانه ای کشور بیان کرد: توضیحات رئیس جمهور اگرچه  قدری دیر انجام شد، اما توانست افکار عمومی را آرام کند و التهابات جامعه که به خاطر بی اطلاعی نسبت به ابعاد این طرح ایجاد شده بود را از بین ببرد.

وی ادامه داد: طبیعی است که با توضیحاتی که وزرای مربوطه ارائه داده و اطلاع بیشتری به مردم می دهند، می توان افکار عمومی را به سمت واقع نگری و فاصله گیری از هیجانات و التهابات سوق داد. تبیین سیاست های مهمی مثل اصلاح نظام یارانه ای و سخن گفتن با مردم در  این زمینه هم مهارت می خواهد و هم ورزیدگی. نوع بیان مطلب برای اقناع افکار عمومی بسیار اهمیت دارد. به هر حال اجرای این سیات سخت خواهد بود.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین افزود: رهبری هم بارها فرموده اند در چنین اقداماتی، اقناع قبل اقدام اهمیت زیادی دارد و می تواند مردم را در اجرا همراه کند، بنابراین دولت باید به مساله اقناع مردم اهمیت کافی بدهد. در عمل هم باید به وعده ها و قول هایی که داده است عمل کند و سریعتر زیرساخت های ارائه کالابرگ الکترونیکی را فراهم کند تا مردم اطمینان داشته باشند که بابت حذف ارز ترجیحی فشاری به آنها وارد نمی شود.

ترقی در پایان درباره واریز یارانه جدید به حساب مردم پس از سخنان رئیس جمهور گفت: این اقدام تاثیر زیادی بر افکار عمومی گذاشت و حرف های رئیس جمهور را تصدیق کرد و نشان داد تصمیم دولت حساب شده و با برنامه بوده و دولت کاملا صادق بود و براساس منافع و مصالح ملی اقدام می کند. این اقدام موجب افزایش اعتماد مردم به دولت شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید